איזה אירוע מדהים! השבוע הגענו לסיומו של מסע מרתק ומרגש במועדון שפטל, במפגש סיום חגיגי של תוכנית "הקשר הרב דורי". המפגש הפגיש בין חברי המועדון הוותיקים לבין קבוצת התלמידים המקסימה של פרלמנט הילדים העירוני.
במהלך השנה נרקמו בין המבוגרים לצעירים קשרים חמים, עמוקים וייחודיים, ואירוע הסיום היה עדות מופלאה לגשר שנבנה בין הדורות.
מילים מהלב וסיכומים לחלק הראשון
את המפגש פתחנו בדברי סיכום וברכות מרגשות מפי השותפים לדרך, שהובילו את הפרויקט ביד רמה ובמסירות ענקית:
רותי פארג', מנהלת מועדון שפטל, שפתחה את הלב והמועדון עבור התוכנית.
אייל מאוטנר וטל איזמירלי דריקס, מובילי פרלמנט הילדים העירוני, שהנחו וליוו את התלמידים לאורך כל התהליך.
הדוברים שיתפו בתחושות הסיפוק האדירות ובתרומה העצומה של המפגשים הללו לכל הצדדים. כחלק מההוקרה, חולקו תעודות סיום חגיגיות למבוגרי המועדון, שהתרגשו מאוד מהמעמד.
חוגגים יחד: מוזיקה, כיבוד וריקודים
אחרי החלק הרשמי, הגיע הזמן לחגוג! המועדון אירח זמר שהוזמן במיוחד והרים את האנרגיה באוויר. השולחנות היו עמוסים בכל טוב ובכיבוד עשיר, ותוך דקות ספורות רחבת הריקודים התמלאה בשילוב הכי יפה שיש: מבוגרים וילדים רוקדים, שרים ושמחים יחד, יד ביד.
הפתעות, חיבוקים והבטחה לעתיד
הפרידה (הזמנית בהחלט!) הייתה מלאה ברגש. הוחלפו מתנות אישיות שנבחרו והוכנו באהבה, ולא נשארה עין אחת יבשה בזמן החיבוקים החמים וההבטחות ההדדיות לשמור על קשר חזק גם בהמשך.
ומסתבר שזה עוד לא באמת הסוף: מנהלת המועדון, רותי פארג', הפתיעה את המשתתפים עם הבטחה להמשך חוברת סיפורים מודפסת המאגדת את כל הסיפורים והזיכרונות המשותפים שנכתבו במהלך השנה.
תודה ענקית לכל העוסקים במלאכה – למנהלים, למובילים, לילדי הפרלמנט המדהימים ולמבוגרי מועדון שפטל היקרים. הוכחתם שוב שלקשר אנושי חם אין גיל!






אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה