איזה רגע מיוחד זה להגיע לקו הסיום של מסע משמעותי כל כך. השבוע התכנסנו בבית ספר "אלונים" בראשון לציון למפגש סיום חגיגי של תכנית "הקשר הרב דורי" – מפגש שכולו הצדעה לגשר הערכי והאנושי שנבנה לאורך השנה בין תלמידי שכבת ה' לבין המבוגרים היקרים ממועדון המבוגרים "פרח לניצול" שכונת רמב"ם בעיר.
המפגש נפתח בשעה של חוויה משותפת, שמחה ומקרבת בכל אחת מהכיתות (הדס והרדוף), שבה שיחקו התלמידים והמבוגרים יחד. המשחק המשותף הציף חיוכים, צחוק והנאה גדולה, והמחיש יותר מכל את החיבור הטבעי והחם שנרקם ביניהם במהלך החודשים האחרונים.
לאחר שעת המשחק המהנה, עברנו לחלק הרשמי והמרגש של המפגש. חגי כץ, מוביל קבוצת המבוגרים ומתוכנית "מפרח לניצול", נשא דברי ברכה חמים שביטאו את עוצמת הקשר המיוחד שנוצר בין הדורות.
בתום החלק המרגש של הברכות והמתנות, פנו כולם ליהנות מכיבוד עשיר ומכבד מאוד שחגי דאג לו באהבה גדולה, והיווה סיום מתוק וחגיגי למפגש כולו.
המסע המופלא והחיבור הקהילתי המרתק הזה לא היו יוצאים לפועל ללא הובלתם של האנשים המסורים שמלווים את התוכנית בלב רחב ובמסירות אין קץ: תודה עמוקה למנהלת בית הספר, רוית שמיע, שרואה בחיבור הבין-דורי ערך עליון ופותחת את שערי בית הספר לקהילה; ותודה למחנכים המסורים של שכבת ה', סיון ושי, שליוו את התלמידים והמבוגרים ברגישות ובמקצועיות לאורך כל הדרך.
אנחנו מסיימים את המפגש הזה עם לב מלא, בידיעה שהקשרים שנרקמו, הזרעים שנזרעו והערכים המשותפים יישארו איתנו וימשיכו לצמוח. תודה לכל המשתתפים והשותפים לדרך – נתראה בשנה הבאה!
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה