יום שבת, 6 במרץ 2021

מפגש סיום ניצני השרון קדימה


בית ספר ניצני השרון מפעיל את תוכנית הקשר הרב דורי מזה מספר שנים. את התוכנית מובילה המורה לילך פרץ והיא עושה זאת במקצועיות רבה, סבלנות וחן רב.

השנה הופעלה התוכנית בלמידה מרחוק בזום, והשתתפו 9 זוגות, בהם זוג תאומים שעושים עם סבתא רוחמה וסבא יוסי

מלבד משתתפי התוכנית נמצאים שרון טרנר המנהלת, תמי גרין – האמא של התוכנית ואחראית תוכן, היועצת אביטל, מורות ומאוחר יותר מצטרפת ראשת המועצה קדימה צורן הגב. קרן גרין.

לילך מברכת את כל המשתתפים ומזמינה להצטרף לשיר "שורשים,




פותחת בדברים שרון המנהלת שסקרנית לקרוא את כל הסיפורים, מברכת את לילך ואת המדריכה עדית מגן שמלווה את הקבוצה מקרוב ומקרוב כנציגת בית התפוצות.

עדית מודה ללילך שעושה עבודה נפלאה למרות הקשיים הרבים בעבודה בזום, לא שוכחת להודות למהלת שרון שתומכת לאורך כל הדרך ונענית לכל בקשותיה של לילך.

עתתה מוצגת מצגת המראה את כל הפעילויות שנעשו לאורך כל התהליך. התהליך חרג מעבר למתוכנן וכל זאת כדי לשמור על הקשר עם המבוגרים במיוחד בימי הסגר.

כל משפחה מוזמנת לומר מס. מילים על התוכנית והמוטו שחוזר: היה כף , שמחתי לשמוע דברים שלא ידעתי על סבא, נהניתי לשמוע את הסיפורים, למדתי דברים חדשים ועוד

מרגש לשמוע תגובות של הותיקים: עשיתם דבר מבורך, איפשרתם לנו להדק את הקשר עם הנכדים, ולחזק את הקשר עם א"י, הדברים הולכים מדור לדור וילוו את ילדינו לשנים רבות.

גם הורי הילדים שותפים לתהליך ואנחנו ההורים מרוויחים תירוץ לפגוש את הסבים יותר מהרגיל, והלואי והייתי יכולה להיות זבוב על הקיר בזמן המפגשים.

עתה מצטרפת הגב. קרן גרין ראשת המועצה ששמחה להיות במפגש ומביעה הערכה רבה לתוכנית וחשיבותה. קרן תומכת בתוכנית ורואה בו את אחד הפרויקטים החשובים לתרומת הקשר בין הילדים והסבים קשר לחיים.

קרן מודה ללילך שעושה עבודתה מתוך הרגשת שליחות, עשייה חינוכית, ואתם כולכם זכיתם! אני ממליצה לשנים הבאות להצטרף לתוכנית ,הן תמלידים, והן סבים וסבתות



.

מסיימת את המפגש תמי גרין בדיווח על המזאון החדש שנקרא עכשיו: אנו מוזאון היהודים".

משתתפי התוכנית זוכים לקבל שי סיור וירטואלי במוזאון החדש ואפליקציה של הילדים כדי ליצור תעודה מיוחדת לותיקים.





תמי: "הלב מתרחב לשמוע את כל מה שנאמר, שימחתם אותי"

גם היועצת אביטל מבקשת להודות ללילך והילדים, ואתם הסבים חשפתם את הסיפורים ודמויות משמעותיות לילדים, זכיתם הותיקים להשמיע את סיפוריכם  שילוו את הילדים שנים רבות.

לסיום הכינו הילדים ברכות לסבים וסבתות  וודברי תודה

לילך מעניקה תעודות הוקרה

אין תגובות: