יום שבת, 6 במרץ 2021

מפגש סיום "בין ההדרים"

 

ביום ד 3/3/21 בערב התכנסו בבית ספר בין ההדרים למפגש סיום התוכנית.



את המפגש כיבדו בנוכחותם ראש המועצה לב השרון מר אמיר ריטוב, שרון קדוש מנהלת ביה"ס, עופרה ישראלי מנהלת התוכנית, תמי גרין האמא של התוכנית וכיום אחראית תוכן, רונית רופא מנהלת מחלקת החינוך בלב השרון.

את התוכנית מובילות  לילך פרץ וגילה יחיא, ובית הספר משתתף מזה מספר שנים בתוכנית.מנהלת בית הספר, הגב. שרון קדוש, מברכת את כל המשתתפים ומדגישה את הערך המשמעותי של התוכנית בגישור בין הדורות.

ממשיך בברכות ראש המועצה מר אמיר ריטוב שכמעט ולא מחמיץ מפגש סיום בכל בתי הספר של המועצה. זאת אחת התוכניות האהובות עליו בלב השרון והוא נותן לה את מלוא תמיכתו. בסיום דבריו לא שוכח לציין שבית ספר בין ההדרים הוא הראשון בארץ שמסיים את התוכנית במתכונת זום הנוכחית." אין עליכם כל הכבוד."

רשות הדיבור לעופרה שמציגה את עצמה: אני עופרה ישראלי מנהלת התוכנית שקיבלתי את הניהול מהאמא של התוכנית הגב. תמי גרין.

אבל לתוכנית יש גם אבא, שהופתע לקבל הזמנה למפגש, מר אהרון אזולאי. מר אזלאי היה מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים שפגש בתוכנית ובזכותו התוכנית צמחה. אהרון הוא אחיו של שלמה ממשתתפי התוכנית. מר אזולאי מודה על הזמנתו למפגש ולדעתו הקשר של הדור השלישי עם דור ההמשך חייב להימשך. חשוב לתת מקום לותיקים, הותיקים הם אוצר בלום שצריך לנצל(טיפ לראש המועצה)


 

 

בתמונה עופרה ואהרון

עופרה לא שוכחת להודות למדריכת התוכנית מזה שנים רבות מגן עדית.

מנהלת מחלקת החינוך במועצה הגב. רונית רופא משבחת את שיתוף הפעולה לאורך השנים, רואה במפגש ערך מבורך ומשמעותי. ןהתודות מגיעות למנהלת, המורות המובילות, הותיקים והתלמידים.

ומכאן הבמה של הותיקים והתלמידים שמספרים משהו מיוחד על התהליך שעברו. המוטו שחוזר : היה כף, למדנו דברים על סבא שלא ידענו, הקשר התחזק, זהו לא רק קשר זה גם גשר רב דורי, נמליץ לחברים להשתתף בתוכנית.

התלמידים מברכים את הסבים והסבתות



לבי
ת הספר 62 סיפורים שנמצאים באתר ולילך מציגה כותרות סיפורים שהועלו במשך השנים.


התלמידים מעניקים תעודת הוקרה לסבים ולסבתות


לסיום מוענקת תעודה למשתתפים וגם לעופרה, תמי ועדית (תמונה של תעודה)

בסוף המפגש עופרה מעניקה למשתתפים מתנה סיור און ליין למוזאון החדש שנקרא היום "אנו מוזיאון העם היהודי"

מתנה נוספת: אפליקציה לילדים שיצטרכו להפעיל בטלפון ולהפיק לסבים ולסבתות תעודה מיוחדת.


 


אין תגובות: