גשרים בין דורות – מסכמים שנה של קשר
במהלך השנה השתתפו תלמידי שלוש כיתות ו' בבית הספר נווה צוף בתוכנית "הקשר הרב־דורי", במסגרתה נפגשו אחת לחודש עם ותיקי היישוב למפגשים מיוחדים ומעשירים. בכל מפגש נהנו המשתתפים מתוכנית אחרת, שכללה היכרות אישית, שיחות, פעילויות משותפות, סיפורי חיים, חפצים משפחתיים, יצירה וחוויות מגוונות שחיברו בין הדורות ויצרו מרחב של הקשבה, למידה והעצמה הדדית.
המפגשים אפשרו לתלמידים להיחשף לניסיון החיים העשיר של ותיקי היישוב, ללמוד על ערכים, מסורת וקהילה, ובמקביל העניקו לוותיקים הזדמנות להכיר מקרוב את הדור הצעיר, לשתף, להשפיע וליצור קשרים משמעותיים. לאורך השנה נרקמו חברויות מיוחדות ונבנו גשרים אנושיים המחברים בין עבר, הווה ועתיד.
עם סיומה של שנת הפעילות בתוכנית, התכנסנו היום למפגש מסכם ומרגש בהשתתפות תלמידי שלוש כיתות ו' והוותיקים מנווה צוף. את המפגש חתמנו בפעילות "חבילה עוברת" מהנה, שבמהלכה שיתפו הוותיקים את התלמידים בעצות לחיים שניתנו מתוך ניסיון, חוכמת חיים ולב פתוח. העצות, הסיפורים והדברים שנאמרו הזכירו לכולנו עד כמה חשוב להקשיב, ללמוד זה מזה ולשמור על הקשר בין הדורות.
זו הזדמנות להודות מקרב לב לכל התלמידים והוותיקים שלקחו חלק בתוכנית השנה – על ההשתתפות, ההקשבה, השותפות, החיוך והנכונות לפתוח את הלב. תודה מיוחדת לכל מי שסייע בארגון ובהפעלת המפגשים לאורך השנה.
לאחר מכן נפגשו גם בסעודה שלישית של שבת הסיום של התלמידים, להמשיך יחד עוד רגע של מפגש, שיח וקהילה.
יישר כוח על שנה מרגשת, מלמדת ומשמעותית למחנכות כתות ו': מיכל, סילבנה ויעל. 🌷
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה