יום חמישי, 8 ביוני 2023

כנס סיום פעילות תכנית הקשר הרב דורי בעיר הרצליה

 אתמול, 7.6.23, זכינו להשתתף במפגש מרגש במיוחד של סיום שנת פעילות תוכנית הקשר הרב דורי בהרצליה.

כנס שנתי שהפך למסורת, במודל העירוני הייחודי לעיר זו!


המפגש החגיגי התקיים בבית הספר each , בכניסה הוצגה תערוכת סיפורי התיעוד, תוצרי התהליך של הפעילות השנתית. נזכרנו בנוסטלגיה, כיצד הגיעה התכנית לעיר הרצליה: לפני כעשור, כשיעל, בעבר מנהלת בית ספר בתל אביב, שהפעילה את התוכנית שם שנים רבות עם המדריכה שרה לאוטמן, נבחרה לתפקידה כמנהלת האגף, הביאה איתה את התכנית לעיר וייסדה יחד עם שרה לאוטמן את המודל העירוני הייחודי היום לעיר הרצליה. היום מובילה את התכנית כבר שלוש שנים ארנה דרום בהצלחה רבה והמסורת נמשכת....

עפרה ישראלי ודגנית אשל קוראות את הסיפורים בתערוכה

מנהלת האגף וסגנית ראש האגף, יעל חקון יוסף, הנחתה את האירוע, שנפתח בקטעי נגינה





נשאו דברי ברכה, איה פרישקולניק ודר יעקב נחום סמנכ"ל חינוך וערכים, עפרה ישראלי, מנהלת תוכנית הקשר הרב דורי וארנה דרום רכזת התוכנית, בבתי הספר היסודיים בעיר הרצליה.

 ארנה דרום מברכת בהתרגשות את האזרחים הותיקים, התלמידים והמורת



בחלק האומנותי של הערב נהננו לשמוע קטעי חוויות של חפצים מספרים סיפור, שסיפרו התלמידים והסבים והסבתות, מקטעים הומוריסטיים של תקשורת בין דורית, בשפת המבוגרים ושפת הצעירים ובסיום המפגש משירה בציבור עם כל משתתפי האירוע.

סבים וסבתות והתלמידים מספרים סיפורם של חפצים מיוחדים


המפגש הסתיים בחלוקת תעודות הוקרה ושי למורות בתי הספר



תודה על מפגש מרגש, תודה על מסורת מתמשכת בעיר הרצליה, תודה חמה לאזרחים הותיקים, לתלמידים המקסימים ובעיקר למורות המסורות, שעושות עבודה מדהימה, בניצוחה של ארנה - יישר כוח לכל הצוות!

זו ההזדמנות לומר תודה לרכזת תוכנית הקשר הרב דורי במחוז תל אביב, גאולה לסטני, שיוצאת לדרך חדשה ולאחל לה בהצלחה רבה ולקבל בברכה את דגנית אשל, רכזת מחוז תל אביב החדשה שנכנסת בימים אלו לתפקידה החדש.
בהצלחה לכולם

תמי גרין 

אין תגובות: