יום חמישי, 8 ביוני 2023

מפגש סיום של עוד שנה של פעילות מוצלחת- אלונים, מנח"י- בירושלים

היה לי העונג להשתתף השבוע במפגש מרגש של סיום עוד שנה של קשר רב דורי בבית ספר אלונים. 

הפעילות במפגש הייתה רפלקציה על התהליך שעברו השנה תלמידי כיתות ט' עם המבוגרות. במפגש התלמידים התחלקו לקבוצות, לכל קבוצה הצטרפה המבוגרת, הם קיבלו כרטיסיות עם תמונות שכל אחת מהן מייצגת פעילות משמעותית שהתקיימה השנה. הם היו צריכים ליצור עם התמונות על השולחן את ציר הזמן של השנה תוך כדי שיח ולבחור כקבוצה פעילות אחת שהייתה המשמעותית ביותר עבורם.

רוב התלמידים בחרו בתמונה שמייצגת את הביקור שלהם בשוק מחנה יהודה ובמסעדת אמא לאחרונה, שעליו אספר בפוסט אחר. לאחר מכן התקיימה שיחה במליאה על הבחירות שלהם.

בהמשך הושמעו ברכות ותודות ע"י נציגת התלמידים והצוות, חולקו למבוגרות מכתבי תודה אישיים, 

תעודות סיום שנה, ושי צנוע לכל מבוגרת שכלל שקית עם סבונים ריחניים , תחתית לנר מקרמיקה וגם מחזיק מפתחות לעגלה של הסופרמרקט- כולם הוכנו על ידי התלמידים בסדנאות יצירה במשך השנה. המפגש הסתיים בסעודה סביב שולחן עשיר של כיבוד.

תודה למורה המובילה סיגל גד, למחנכות כיתות ט'- אורה בן סימון ויעל נבנצל, לסייעות ולצוות הנוסף של הכיתות- הסייעות הודיה, נילי וחני, בנות השירות- אביטל וליאור, והסטודנטיות טליה ורותם. כולכן מהוות צוות תכנון וביצוע מחוייב ואוהב לתכנית ולתלמידים.
תודה גם למנהלת הילה גלבוע המחוייבת לתכנית, שמאפשרת עשייה משמעותית שכוללת שעור הכנה שבועי של התלמידים. גם הילה שבאה להשתתף במפגש הסיום.

אין תגובות: