יום רביעי, 22 ביוני 2022

מפגש סיום מרגש וכפול בבית ספר הרצפלד חולון

 ביום רביעי התקיים מפגש הסיום של תכנית הקשר הרב דורי בבית ספר הרצפלד בחולון.
במפגש השתתפו 5 תלמידים מכיתת יב'1 השכבה הבוגרת,   3 האזרחים הותיקים שהם מצוות בית הספר(מורה לחנ"ג ושתי סייעות), המורה המובילה אור שינה, מנהלת בית הספר רויטל וייס, מדריכת התכנית העירונית אטי סטופיקי ורכזת המעורבות החברתית רונית חדד. מלוה אותם גם צחי קרצ'מר ש
עשה שירות לאומי בבית הספר ולאחר מכן השתלב בצוות התקשוב של בית הספר  ומסייע בכל מה שאפשר.

המפגש היה מרגש במיוחד כי המורה המובילה של התכנית אור שינה פורשת מעבודתה במשרד החינוך לאחר שנים רבות של עשייה וגם לאחר 6 שנים בהובלת התכנית.
במפגש נאמרו דברי ברכה וסיכום על ידי כל הנוכחים והמשתתפים.
מנהלת בית הספר רויטל וייס אמרה שיש משהו בתכנית שמאפשר להטביע חותם על העולם. היא מאד חשובה ומאפשרת לכל אחד לפגוש שוב את עצמו.
רונית חדד, רכזת המעורבות החברתית אמרה שהיא מתרגשת מהעשייה לכל אורך מפגשי התכנית. היא מפתחת ערכים חשובים והיא תכנית משמעותית של למידה שיתופית. מכל סיפור והתמודדות ניתן ללמוד ולקחת.
צחי קרצ'מר, שמסייע במפגשי התכנית אמר שהיה לו מאד מעניין ושכל מפגש וכל שנה זה משהו אחר.
התלמידים שהשתתפו בתכנית אמרו שהם נהנו מאד לשמוע את הסיפורים של המבוגרים. הרשים אותם שהמספרים התגברו על קשיים, היה להם אומץ והם למדו מהם המון.
משתתפי התכנית: גילה, אילנה וניסים הודו לכולם על האפשרות להיחשף ולספר את סיפורם. הם שמחים וגאים על האפשרות להעביר מסרים לדור הצעיר והיה להם מאד כיף.
אטי סטופיקי, מדריכת התכנית המחוזית בירכה את כל המשתתפים והודתה במיוחד לאור שינה על שנים של עשייה מבורכת, מדויקת, יצירתית ומעוררת השראה. ובעיקר על מחויבותה לתכנית בכל רמ"ח אבריה. כל הכבוד!!!
במפגש גם הוצגה מצגת של מפגשי התכנית, ושל הסיפורים שעלו לאתר. לכל המשתתפים חולקו תעודות השתתפות.
מקוים להפגש בשנה הבאה עם צוות חדש שיוביל את התכנית. חופשה נעימה!!!




אין תגובות: