יום שישי, 24 ביוני 2022

טקס חגיגי ומרגש סיים את פעילות "מורשת מייסדי באר שבע" לשנת תש"פ

פעילות הקשר הרב דורי של מייסדי באר שבע, עם תלמידי המקיפים בעיר, נקטעה באמצע שנת תש"פ, בשל הקורונה שפשטה עלינו, ולא אפשרה את המשך המפגשים של התלמידים עם המייסדים.

אתמול, רביעי 22/6/22, התקיים הטקס החגיגי, בנוכחוות  המייסדים, התלמידים שכבר סיימו את לימודיהם בתיכון, משפחות המייסדים, מנהלי בתיה"ס השותפים ואורחים רבים  מוותיקי העיר באר שבע, ומהנהגתה.

כיבדו את המשתתפים בברכתם ראש העיר, רוביק דנילוביץ', שברך את המייסדים על תרומתם רבת הערך לעיר ולמדינה כולה. סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, הד"ר חפצי זוהר, שהדגישה את הקשר שבין העבר והעתיד באמצעות הקשרים שבין המייסדים לתלמידים. מובילת וועדת ההיגוי, דר' מינה קפלן, המובילה את תכנית מורשת המייסדים של העיר, ועפרה ישראלי, מנהלת תכנית הקשר הרב דורי.

שוש לוי, רכזת הפרוייקט מטעם עיריית באר שבע, זכתה להערכה רבה מצד כל השותפים, על התמדה ופעולה ללא לאות בהדרכה ובליווי צוות התלמידים, בארגון הפעילות, באיסוף החמרים שתועדו ע"י התלמידים בהכנת הספר עבור המייסדים ובארגון הערב המיוחד. וגם ולה שלנו, חלק מן הצוות שליווה את הפעילות בתש"פ, זכתה להערכה, לשי ולסיכת העיר באר שבע.

ששה סרטונים של ששת המופלאים, כל אחד מהם הציג את פעלו ודרך חייו של כל אחד מן המייסדים השותפים בפרוייקט. סרטונים שהופקו גם הם ע"י תלמידים מן המקיפים. בכל אחד מן הסרטונים סכמו הן המייסדים והן התלמידים את חוויותיהם והתובנות המשותפות מן התהליך: המייסדים בסיפורם, מהווים השראה מיוחדת לצעירים, ואלה מבינים את משמעותו של העבר ביחס לעתיד. או כפי שמציינת עפרה שלנו, אנחנו מחברים בין העבר לעתיד – בהווה.



ועוד נמשכת השרשרת, 14 תלמידות כבר נפגשו, קיימו הכרות עם התכנית ועברו הכשרה ראשונית לקראת פעילותן עם 7 המייסדים שייבחרו לקראת השנה הבאה.

תודה לשוש לוי, רכזת הפרוייקט, למייסדים שפתחו את הלב ושתפו בסיפור חייהם ולתלמידים המקסימים מבתיה"ס בבאר שבע: מקיף אמי"ת, אולפנת בני"ע, חן במדבר, והטכני - ב"ש.

רשמה וערכה, עירית על פרי, רכזת הקשר הרב דורי, במחוז דרום

אין תגובות: