יום ראשון, 12 ביוני 2022

"חיי האדם אינם נצחיים, אבל הארץ קיימת לנצח... דור הולך ודור בא ויש לעשות, שהדור הבא ידע מה פעל הדור ההולך"

 בית ספר "צליל" מסכם שנה שמינית של עשייה משמעותית במסגרת התכנית הקשר הרב דורי. 

מנהלת בית הספר הגב' סיגלית יעקבי שמאמינה מאוד בתכנית, בערכים שלה, בהזדמנויות שהיא חובה בתוכה, בחרה את המורה שלי בכר להוביל את הקבוצה. שלי עושה זאת ברגישות ובמקצועיות. שלי אפשרה לקבוצת הסבים והסבתות להגיע במהלך השנה לפגישות עם הילדים בקבוצות קטנות לספר את הסיפור לתעד אותו ולהעלות למאגר הסיפורים של הקשר הרב דורי. הכל נעשה בשלווה, בדיאלוג, בתמיכה לאורך כל הדרך, בהענקת כלים אוריינים ובהמון השקעה בפעילויות סביב חגי ישראל.


סיגלית בירכה את המשתתפים, הסבים הסבתות ואת הילדים המדהימים ואיחלה לעצמה שגם היא תזכה ללכת עם הנכד.ה לספר את הסיפור זה פשוט מרגש. "זאת אחת התכניות הכי מרגשות של משרד החינוך ועליה אני לא מוותרת!"

במרכז החדר על שולחן בצורת לב, הונחו ערכים רבים, כל ילד.ה יחד עם סבא או סבתא ואפילו לבד בחרו ערך או שניים שהיו משמעותיים עבורם בתכנית הזאת. השיתופים היו מיוחדים, מרגשים וכל אחד לקח זאת למקום האישי שלו אם זה במפגשים, אם זה לסיפור האישי ואם לקשר שהולך ומתחזק בזכות התכנית. 


מסורת ייחודית של בית ספר "צליל" - כל אחד מקבל חוברת שבה מאוגדים כל הסיפורים האישיים + תמונות של המפגשים השונים. חוברת מושקעת מאוד עם סיפורים אישיים מרתקים, עם המסע האישי שלו מילדותו ועד היום, בו שזורים מסרים, ערכים והרבה ניסיון חיים. קסם של מתנה. 

בנוסף כל משתתף קיבל מחזיק מפתחות עם תמונה משותפת למזכרת. 


לסיום כל המשתתפים קיבלו תעודה על השתתפותם (נכדים סבים וסבתות).
שמחה שהסיפורים מתועדים הן המאגר הסיפורים וגם מודפסים להם בחוברת מרשימה ומיוחדת. 
תודה רבה על חוויה מופלאה!
לעוד הרבה שנים משותפות וטובות יחד!


אין תגובות: