יום שבת, 11 ביוני 2022

"מכל הרגעים בעולם למצוא אחד לאחוז בו להגיד שהגענו. תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש ומאיפה שבאנו"

 מפגש מסכם מרגש במיוחד בבית ספר ניל"י בזכרון יעקב בהובלתה של המורה המובילה אורית לוי המיוחדת.


מפגש מלא בערכים, בהתרגשות וסיכום מיוחד תוך התייחסות לסיפורים האישיים של כל אחד מהמשתתפים.

המורה אורית פתחה בדברים בשיר של עידן רייכל : "מכל הרגעים בעולם למצוא אחד לאחוז בו להגיד שהגענו, תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש ומאיפה שבאנו" 

"אני ראיתי את ההודיה בעניים של הילדים לאורך כל השנה, ראיתי את השמחה שלהם, את הניצוץ מאהבה ומגעגועים לסבא וסבתא" ישר כח לכם ילדים יקרים!  וכבר הלב נפתח והתרגש. 


אורית הודתה לסבים ולסבתות שחשפו אותנו לסמטאות הילדות שלהם, המרגשות, מצחיקות ואף מפחידות.  על המאמץ שלהם בכל מפגש ומפגש, על שיתוף פעולה מלא ומיוחד. היא ציינה את הסיפורים האישיים של הסבים וסבתות תוך בחירת מסר או ציטוט מהסיפור שכתבו הנכדים. 



רחלי מאירי מנהלת בית הספר בירכה את המשתתפים בשם הילדים: כי הם לא יודעים כמה הרגעים האלו חשובים, על כל דקה ודקה מהזמן שלכם הוא מאה אחוז רווח. "במפגש הזה יש תשומת לב ויש אהבה כל כך גדולה, יש חוכמת חיים ותבונה וערכים  ומורשת שאתם מעבירים לילדים שהם רק יוצאים מרווחים מהמפגש הזה"

כל אחד מהמשתתפים, סבים סבתות והנכדים ניגשו ללוח שהכינה אורית בחרו ערכים שמדברים אליהם, שהם מאמינים בהם הדביקו בלב והסבירו מדוע בחרו בהם. אי אפשר היה להישאר אדיש והדמעות הציפו את העיניים. 

לסיכום, כל נכד קיבל תעודת השתתפות והעניק לסבא או סבתא תעודה עם פרח ומתנה למזכרת - תמונה משותפת.


תודה רבה לרחלי מאירי שמאפשרת לקיים את התכנית המופלאה והערכית הזו מזה שנה תשיעית, נתראה בשנה הבאה💗

אין תגובות: