יום שלישי, 1 בדצמבר 2020

ברוכים המצטרפים, חניכי קידום נוער, אלינו, לקשר הרב-דורי בדרום

בשמחה ובהתרגשות, התקבלה בקשתן של מיטל ורימה, מקידום נוער במחוז דרום, לצרף את קבוצות התלמידים שלהן לתכנית הקשר הר-דורי במסגרת המעורבות החברתית.

הרכזים והמנחים של התוכנית בישובים  בדרום, התכנסו למפגש זום משותף, בו הצגתי בפניהם את תכנית הקשר הרב-דורי, בדגם המעורבות החברתית, בהתאמה לתקופת הקורונה. 

הראשונים בהפעלת התוכנית: היחידה באופקים, בהנחייתה של שני, בערד בהנחייתה של תמר, בקריית גת בהנחייתה של אלינה, באשקלון בהנחייתה של אפרת ובקריית מלאכי בהנחייתה של נועה.

באופקים התקיים מפגש פתיחה חגיגי לתלמידים המשתתפים, בו הוצגה בפניהם התוכנית, וגם קצת כיבוד. התלמידים יפעלו מול סבא/סבתא ומול ותיקים ממרכז היום לקשיש, אותו מאמצים תלמידי היחידה.

בערד, פועלים שני התלמידים מול סבתא וסבא, כשתמר, שהיא גם מנהלת היחידה, נפגשת עמם, מכוונת אותם ומסייעת להם בקידום תהליך תיעוד הסיפור.

בקריית גת פועלים התלמידים מול הוותיקים במרכז היום לקשיש וכך גם בקריית מלאכי ובאשקלון.

מחכים להצטרפותן של היחידות הנוספות בשגב שלום, ברהט, תל שבע, אל קסום, אשכול ושדרות.

מאחלים לכל התלמידים, הוותיקים, והמנחים, יצירת קשר מוצלח לטווח ארוך, מהנה ומניב תוצר של למידה משותפת שיתועד בגאווה במאגר סיפורי המורשת, באתר בית התפוצות.

תודה  למיטל חופי ולרימה גלקין הפועלות לשילוב נאות של החניכים במסגרת קידום הנוער בדרום, ולשיתוף פעולה להצלחת המיזם המיוחד.

אין תגובות: