יום שלישי, 1 בדצמבר 2020

זום ראשון והכרות עם חברי כיתת הוותיקים – השלום, מצפה רמון

שנה ראשונה להצטרפות ביה"ס תיכון השלום, במצפה רמון, ודווקא בשנה המיוחדת הזו. כיתה ח' של עופר, התכוננה והתארגנה לקראת הפעילות המשותפת עם כיתת הוותיקים של מצפה רמון (כן, שם, במרחק) בהובלתה של קלרה. גם תלמידי הכיתה הזו, חיכו בקוצר רוח להתחלה.

נראה היה שתהיה אפשרות לקיים מפגש חגיגי בחוץ, במקום נרחב, בו ניתו יהיה לשמור על הריחוק החברתי ועל עטיית מסכות ובכל זאת להיות יחד. אפשרות זו התבררה כבלתי אפשרית, וסוכם על מפגש משותף של התלמידים והוותיקים בזום. וסוף סוף הגיע יום המפגש הראשון.

כשהתלמידים, מה לעשות, בבית, במשבצות הזום, ואני איתם, והוותיקים ב"מרכז הצעירים" בישוב, יחד עם המורה עופר, שהוביל את הפגישה בלוליינות ובגמישות בין האמצעים הטכנולוגיים שעמדו לרשותו.



במפגש הוצגו הכיתות זו לזו. אני, כנציגת התוכנית הארתי דגשים חשובים בהתייחסות לתיעוד הסיפור ולשימוש בכלים הדיגיטליים לצרכי הוותיקים. קלרה, רכזת הוותיקים, הציגה את כוונותיה ליצור תוצרים נוספים במסגרת התהליך, כמו תיעוד של המפגשים והתהליך, ויצירת סרטון משותף.

המפגש הסתיים בשאלות שעלו מצד התלמידים ומצד הוותיקים.

כל ה"תלמידים", הצעירים והוותיקים נפרדו עד למפגש הבא, בו יתחילו ביצירת הקשר האישי בין הצעירים לוותיקים, בשלב ראשון במסגרת ה"חדרים" בזום. 

בהצלחה לכולם, ובתקווה שכל התלמידים - צעירים וותיקים יזכו גם למפגשים אחרים 

תודה לעופר, המורה המוביל והנמרץ של כיתה ח בביה"ס. לקלרה, רכזת הוותיקים שמוכנה לכל מאמץ כדי לקיים את הקשר באופן המיטבי.

ותודה גם ללב, הרכז החברתי, שסייע והוביל את הצטרפות ביה"ס לתכנית הקשר הרב-דורי.

רשמה עירית על פרי, מדריכה ורכזת מחוז דרום

אין תגובות: