יום ראשון, 19 במאי 2019

בשקמים-מעוז בשדרות לא מפסיקים להתרגש...

מפגש פיוט ושיר, אחרי ימים של צבע אדום

המפגש היה אמור לעסוק בהמשך תיעוד הסיפורים, אבל אחרי ימים הזויים של אזעקות צבע אדום  והסתגרות בממ"דים, הוחלט ע"י צוות ביה"ס, בתבונה, לקיים ביום שלישי, את מפגש הפיוט והשירה.

הוותיקים קיבלו ערב קודם, הודעה בקבוצה, שיביאו עמם פיוטים ושירים מבית אבא, המורה למוסיקה, אסף, הגיע מוכן עם הקלטות להצגה, וכך הפך המפגש למפגש מרגש ומלא שמחה של נוסטלגיה לבית ההורים, לפיוטים ולשירים. 

גם הילדים הצעירים שפחות מכירים את הפיוטים והשירים, הצטרפו לשמחה, והיו שותפים לסיפורים שסיפרו הוותיקים בהקשר לפיוטים והשירים.

סיפורה של רוזט: "לאבי היו תקליטים רבים וזה היה הדבר החשוב בשבילו להביא איתו  לארץ. הוא סחב אותם בכל הדרך הארוכה והממושכת ממרוקו עד ישראל. גם כאן כשהגענו לארץ, הייתי ילדה, והשירים האלה של ג'ו עמר ואום כולתום ופאריד, התנגנו כל הזמן. עכשיו אחי ממשיך את דרכו של אבי, והקליט את כל השירים על דיסק, כך שאנחנו יכולים לשמוע אותם גם היום. והבאתי דוגמאות על דיסק און קי"

לדוגמא: 

ומפגש מרגש נוסף עסק בחלומות


יישר כח, לצוות ביה"ס - לסימה מנהלת ביה"ס המאפשרת והיצירתית,ליהודית המורה המובילה ביד רמה את הפעילות, לזיוה המסייעת ברוח טובה וביצירתיות מרובה. וכמובן למשתתפים הפעילים - הוותיקים והתלמידים.
ועכשיו, מחכים לסיפורים המעניינים!  

אין תגובות: