יום שבת, 18 במאי 2019

ביה"ס "בן גוריון" מזכרת בתיה במפגש סיום מרגש במעמד ראש המועצה - מר גבי גאון


ביה"ס "בן גוריון" מזכרת בתיה הסיים בהתרגשות רבה את שנתו השישית בתכנית "הקשר הרב דורי, בהובלתה של שרית רומי.
מר גבי גאון, ראש המועצה המקומית מזכרת בתיה כיבד אותנו בנוכחותו ושיבח את היוזמה של שילוב תכנית "הקשר הרב דורי" בבית הספר. לדבריו, תכנית הקשר הרב דורי מבטאת את הקשר בין שלושת הדורות ואנו כולנו אסירי תודה לדור הסבים שהם מקימי המדינה. עלינו, דור הביניים, מוטל להמשיך ולשמור ואף לשפר את הקיים ואילו על הדור הצעיר ללמוד מהמבוגרים ולשמור לוודא שאנו עושים את הכי טוב ביותר שאנו יכולים בכדי לשמור על מדינתנו ולקבל את השרביט לידיהם בבוא הזמן. 
עוד ציין בדבריו מר גבי גאון כי הפרוייקט מרגש מאוד ויוצר חיבור מתבקש ואיחל לכל הנוכחים שתמשיכו לעשות טוב ולשמוח יחד! 

הגב' אורית ארצי, מנהלת ביה"ס, בירכה את המשתתפים בתכנית וציינה את חשיבותה ותרומתה ללוקחים בה חלק ולבית הספר. אורית שיבחה את שרית רומי, מובילת התכנית בביה"ס ואף העניקה לה מדליה כאות הוקרה.
אורנה דרום, רכזת התכנית במחוז מרכז העניקה לביה"ס ולשרית רומי תעודת הוקרה על הפעלת התכנית בצורה נפלאה ומיוחדת לאורך השנים. 


שרית רומי מובילה את התכנית באהבה ובמסירות רבה ותוך התחדשות מתמדת לאורך השנים. ומשלבת את צוות ביה"ס בפעילויות שונות, בחגים ועוד...  

השנה הכינה שרית סרטון מקסים המסכם את המפגשים:



הסבא משה עמירה ברך בשם הסבים והסבתות משתתפי התכנית והודה לביה"ס, לשרית ולתלמידים המקסימים והתלמידים קראו ברכה מרגשת:


בהמשך ערכו המשתתפים מעגל מסכם, בו שיתפו בתחושותים ובחווייתם מהשתתפותם בתכנית וקבלו באהבה שי תמונה משותפת ותעודת הוקרה על פעילותם בתכנית!









בערכה רבה,
אורנה דרום, רכזת התכנית במחוז מרכז

אין תגובות: