יום שני, 7 בינואר 2019

מפגש פתיחה בי"ס אריאל רעננה

זו השנה השלישית שבית ספר הממלכתי דתי אריאל פותח את שעריו לתוכנית. השנה משתתפים 15 זוגות - תלמידים וסבים/סבתות. המאפיין את הותיקים הגעתם לאחרונה מארצות שונות . חלקם הגיעו מצרפת, אנגליה, ארה"ב, וישנו גם צבר אחד. רובם באו בעקבות הילדים ואפילו סבתא שויתרה על מגוריה בנתניה(עיר הצרפתים) כדי להתקרב לילדים. ואבא שבא במקום הסבים שבחו"ל.
את המפגש פותחת המנהלת הגברת נועה וירצר. אני רואה בקשר של הסבים הורות שנייה. הורות עם סבלנות, הענקת ידע והעיקר מלוא האהבה. ואתם הילדים זכיתם שסבא/סבתא יכולים להגיע ולקחת יחד אתכם חלק בתוכנית, תוכנית ערכית וחשובה. אני מלאת התרגשות והערכה לכם שמצאתם לנכון וחשיבות למרות עיסוקיכם הרבים.
בהמשך מברך המורה המוביל שגיא הראל. זוהי זכות גדולה לכולם , הקשר הוא דו כיווני, הסבים יביאו את הסיפור שלהם, והילדים את הטכנולוגיה. למרות שנראה כי מכירים מסתבר שבמשך כל התהליך תגלו דברים חדשים אחד על השני והקשר רק יתחזק. התוכנית יוצרת לעתים חיבורים לא רק ביניכם, אלא עם משתתפי התוכנית במקומות שונים בארץ . והראיה שבשנה שעברה גילינו שיש עוד סיפור על אותה אוניה. מאחל לכולם בהצלחה.
בהמשך המדריכה מגן עדית מציגה את התוכנית, מראה סרטון המראה כיצד התוכנית פועלת, ואת האתר בבית התפוצות אליו מועלים הסיפורים.
עתה עורכים סבב הכרות, ומצפים כבר למפגש הבא.





הוסף כיתוב

משתתפי התוכנית
משתתפי התוכנית

אין תגובות: