יום שני, 7 בינואר 2019

התרגשות שיא בבית ספר רבין- קריית מוצקין

בשבוע שעבר התקיים מפגש פתיחה חגיגי של תכנית הקשר הרב-דורי בבית הספר "רבין" בקריית מוצקין.
זוהי השנה הראשונה של בית הספר בתכנית וההתרגשות רבה. סמדר דרור, המורה המובילה בתכנית, עמלה וטרחה בתכנון המפגש לפרטי פרטים ודאגה למגוון פעילויות מרתקות מיוחדות ומרגשות במיוחד.

סמדר דרור- מורה מובילה בתכנית מקבלת את פני המשתתפים
בתכנית משתתפים תלמידי כיתה ז'1 יחד עם סבים וסבות.


במפגש השתתפו גם שלי בן שושן – רכזת חברתית, שרון לוי – רכז שכבה ח וסגן מנהלת, נורית קזוקרו – רכזת שכבה ז ומחנכת הכיתה, אלכס נידם – מדריכה בתכנית הקשר הרב-דורי במחוז חיפה וכמובן סמדר דרור – מחנכת הכיתה ומורה מובילת התכנית.
 
סמדר דרור, מורה מובילה בתכנית ואסנת אדיר סגנית מנהלת

שלי בן שושן - רכזת חברתית, שרון לוי- רכז שכבה ח' וסגן מנהלת 
במהלך המפגש ראינו סרטון מרגש "אתם חלק מהסיפור", שמענו את שירה המקסים של יפה ירקוני 'סבתא בנגב', כשהילדים התבקשו לכתוב שאלות שהיו רוצים לשאול את הסבתא מהשיר.
שאלות שהיו רוצים לשאול את הסבתא מהשיר

מקשיבים לשיר וכותבים שאלות
המשכנו בפעילות מקסימה על רגשות – כל אחד קיבל משפט שהיה צריך לסיימו:
אני בטוח ש... אצרף גם את אשתי לתכנית
אני מאחל לנו.... הסבים והסבות, לראות את הנכדים שלנו משתתפים בפרויקט הזה בתור סבים וסבות
אני בטוחה ש... נצליח לעשות את הפרויקט הזה
 
"אני מקווה ש..."

בנוסף, הילדים התבקשו להביא תמונה של מבוגר מהמשפחה שהשאיר בהם חותם ורושם. התלמידים ריגשו מאוד בדבריהם. לא נשארה עין אחת יבשה בקהל.
 
התלמיד לירן מספר על הדמות מהמשפחה שהכי השפיעה עליו 
המפגש הסתיים במעגל, שלובי ידיים ומלאים בדמעות של התרגשות וסמדר דרור, המורה המובילה, שהכינה בקפידה רבה את המפגש, סיכמה: "אלו הידיים שיתעדו לנו את סיפור החיים שלכם."


בהצלחה!

אין תגובות: