יום חמישי, 29 בנובמבר 2018

בית ספר "מעלות משולם" רחובות פותח את שנתו החמישית בתכנית

בבית ספר "מעלות משולם" תכנית "הקשר הרב דורי" היא כבר מסורת, מדי שנה בערב חנכה חג האור מתכנסים למפגש פתיחה, החדר התמלא בסבים וסבתות נרגשים ובנכדים ובנכדות מאושרים.
התלמידים פתחו בשירה בהנחייתה של המורה למוסיקה מיכל, הסבים והסבתות הצטרפו בשירת רבים בליווי נגינה של מיכל.

אופיר ביכלר סגן המנהל והמורה המוביל את התכנית ברך את הנוכחים, נתן סקירה קצרה על התכנית ועל הסמליות שבין המפגש בין סבים ונכדים לחנכה, הפצת האור- ההמשכיות הבין דורית.
אופיר הזכיר את שיתוף פעולה עם ארכיון רחובות בהובלתה של הדס וכן את השתתפות הקבוצה בטקס יום השואה שייערך בבית הספר. כמו-כן הוא סיפר על הסיור לבית התפוצות והודה לתמיכתו של מחזיק תיק מורשת מר אמיתי כהן, אשר תמיד מקפיד להגיע ולברך את הקבוצה.
רכזת מחוז מרכז הגב' אורנה דרום ברכה את הקבוצה ואת אופיר שבצניעותו הרבה הטביע חותם ובכל שנה הקבוצה רק הולכת וגדלה והתכנית הפכה למסורת בבית הספר, היא הוסיפה והודתה למנהל בית הספר מר מאיר אמויאל שפותח את שעריו בחיבוק ובאהבה לתכנית.
המנהל מר מאיר אמויאל מברך ואומר שהוא רואה בתכנית זכות.

לאחר סבב הברכות, מוקרנת מצגת של ברכות הנכדים לסבים ולסבות.
לסבב ההיכרות אופיר מחלק כרטיסים ומבקשת מכל אחד להציג את עצמו באמצעות הכרטיס:
התחביב שלי....
אני מאחל לנכדי...
אני שמחה...
מקווה ש...
איחולי הצלחה ל...
חשוב לי שתדעו...
אני מברך...
הייתי רוצה לומר...
הציפיות שלי...
אוכל לתרום ...
הייתי שמחה אילו...
אני מתרגש מ...

מעט מדברי הסבים:
התחביב שלי: אני נהג מרוצים, אני נוהג והם מרוצים
חשוב לי שתדעו: אנחנו עוזבים את כל העיסוקים ובאים כי זה משהו אדיר, מפעל מוצלח כל הכבוד!
אוכל לתרום: הנכדים תורמים לנו יותר מאתנו ובעיקר נחת רוח.
ראוי לציון שמספר סבים וסבתות זאת אינה השנה הראשונה, יש סבא וסבתא שמגיעים מירושלים זאת השנה השלישית.
לסיום כמובן התכבדו בסופגנייה חמה ומתוקה.
בהצלחה לקבוצה הנפלאה!!! אני מחכה בהתרגשות למפגשים.











אין תגובות: