יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

בי"ס אילן רמון פורץ דרך ביישוב גן יבנה


לראשונה מפעיל בית ספר יסודי, בית ספר אילן רמון, את תוכנית  הקשר הרב דורי ביישוב גן יבנה.
במעמד ראש המועצה, מר דרור אהרון, מנהלת בית ספר, יעל אוריאל, ובהובלתה של יפעת ורסנו, סגנית ומחנכת, התכנסה כיתת גלקסיה (ה) ו17 סבים וסבות למפגש פתיחה חגיגי ומושקע של התכנית.
את הבאים קיבלו ילדים שנתנו לכל מבוגר מדבקה עם שמו.
לאחר ברכת מנהלת בית ספר, ברכת ראש המועצה, וברכת ניצה דה פורטו מהקשר הרב דורי ברכו הילדים בברכה שכתבו וצפו בסרטון של בית התפוצות.



בפעילות המשותפת, לאחר סבב היכרות,  שרטטו הסבים וצמדי הילדים את ידיהם על דף ומלאו כל אצבע בתכונה שבחרו מתוך רשימה (צבע מועדף, תחביב ועוד). ביחד עיטרו וצבעו את הדפים שיהיו תלויים על קיר הכיתה.
לסיום בחרו המשתתפים מילה שתבטא את הרגשתם לסיכום המפגש כתבו על דף והניפו:
קשר מהנה,  מרגש,  מגבש,  ידע,   משפחה,  ניסיון,  הנאה,  התרגשות,  חוויה













ומשהו אישי: 
כתושבת גן יבנה התרגשתי וחשתי גאווה רבה גם מאיכות המפגש וגם עם הצטרפות ראשון בתי הספר היסודיים לתכנית.
תודה מיוחדת לראש המועצה, דרור אהרון, שתומך בהפעלת התכנית ביישוב ולצוות המסור של בית הספר 

בהצלחה
מברכת הילדים:
חשוב לנו לציין שאנחנו מאוד מתרגשים ובטוחים שהמפגש בינינו יהיה מרתק ולא שגרתי. אנחנו מחכים לבלות אתכם סבים וסבתות יקרים ולגלות עולמות אחרים גם אם פה ושם יהיו רגעים מביכים.
למרות שסבא או סבתא שלי לא בין הנוכחים אני עדיין מתרגשת לקחת חלק בפרויקט ואני חושבת שיהיה ממש ממש מעניין שהרי זה מרתק ומיוחד לקיים שיח עם אנשים שלא בגילינו ושבטוח עברו יותר מאיתנו, מה שמקשר אותנו אל פתגם השבוע שלנו: "אין חכם כבעל נסיון".

ואני קצת לחוצה מהעובדה שפתאום סבתא שלי תכיר את החברות שלי, פתאום תהיה לי עוד שותפה להתרחשויות שקורות פה בכיתה. יחד עם זאת אני מקווה שיהיה לכולנו כיף והחברים או החברות יאהבו את הסבתא המיוחדת שלי.

אין תגובות: