יום ראשון, 20 במאי 2018

כיתה ז'8 מציגה - בית הספר הרב תחומי למדעים ולאמנויות, חדרה

מפגש חגיגי, מכובד ומרגש מאוד לסיום שנת הפעילות של תכנית הקשר הרב-דורי, נערך בשבוע החולף בבית הספר הרב תחומי למדעים ולאמנויות בחדרה, בנוכחות הסבים, התלמידים וההורים.
תמונה קבוצתית
הפעילות התקיימה השנה יחד עם תלמידי כיתה ז'8, בהשתתפות סבים וסבות - כל סב או סבתא עבדו עם קבוצת תלמידים ועברו יחד תהליך ממושך.


מנהלת בית הספר: רחל סבח
מובילת התכנית בבית הספר: שגית פרנקו, רכזת התקשוב
מחנכות הכיתה: אורית ליזרוביץ' ובת אל בני

את המפגש כיבדו בנוכחותן: שרית יעקב - רכזת התכנית במחוז, ורותם נידם - מדריכת התכנית בחדרה.

בזה אחר זה עלו אל הבמה הסבים, יחד עם נציגי התלמידים, וכולם - מבוגרים וצעירים, ללא יוצא מהכלל, נשאו דברים שהכינו מראש. הדברים שנאמרו היו מרגשים ומשמעותיים והעידו על חשיבות התכנית.

הנה רק דוגמה אחת מהדברים שנאמרו:

שמי אתי הרמן, אני סבתא של אורי,

אני מרגישה שכסבתא יש לי תפקיד משמעותי בחיי הנכדים שלי.
המפנקת, המקשיבה, המכילה, המאכילה והאוהבת ללא כל תנאי.

כשביקשו ממני להצטרף לתוכנית הזאת לא ידעתי מה צפוי לי. כשהגעתי פגשתי תלמידים מעניינים ומתעניינים, כאלו שאפשר לדבר איתם שעות, כאלו שחלמנו שיהיו. הילדים שלכם, שהם הנכדים שלנו, היו איכפתיים וקשובים, גילו סקרנות אמיתית ונכונות ללמוד משהו חדש.

הנושא עליו דיברנו היה, השפעת השואה על חיי כדור שני לשואה, לאורך כל חיי גם כיום שבעים שנה אחרי המלחמה. חשוב לי מאוד להעביר את מסר לדור הבא, ואני מרגישה שעם הקבוצה הזאת הצלחתי לעשות זאת.

אני רוצה להודות לרחל סבח המנהלת על הפרוייקט הנפלא הזה שחשף אותנו לזווית חדשה ביחסי סבתא ונכדה. למחנכות אורית לייזרוביץ  ובת אל בני שהפכו את הכל לאפשרי, שתמיד היו שם והיו חלק אינטגרלי מהפרוייקט. ותודה מיוחדת  לשגית פרנקו  שהפכה את הכל לחוויה. תודה  לך שגית על כך שהרגשנו שכל הזמן חשבת מה עוד אפשר לעשות, איך עוד אפשר להעשיר את המפגשים. וכשהתעוררה בעיה אמרת:"לא נורא, יהיה בסדר" ומצאת פתרון.

אני מאחלת לכל סבא וסבתא לחוות מפגשים כאלה, ולהעשיר את חווית הסבתאות כפי שאנחנו זכינו.

תודה!









מנהלת בית הספר
שגית פרנקו
מחנכת הכיתה




אין תגובות: