יום שלישי, 25 ביוני 2024

מסיבת סיום של שנה מלאת פעילות- היובל, מנח"י בירושלים

 מסיבת סיום של שנה מלאת פעילות
בבית ספר היובל, בהובלת המורה כרמל מור יוסף

אתמול נפגשו שתי הקבוצות הגדולות בפעם הראשונה ביחד- למסיבת הסיום.
לאורך כל שנת הלימודים נפגשו הקבוצות לסירוגין עם המורה כרמל מור יוסף- רכזת התקשוב, מחנכת כיתה ה' והמורה המובילה של התכנית מזה שנים רבות. התלמידים הם תלמידים שבחרו בתכנית מתוך 2 כיתות ה', והמבוגרים הם הסבים והסבתות שלהם.
המפגש היה חגיגי, משמעותי, טעים ומרגש. 
מנהלת בית הספר יפעת ספיר ברכה את המשתתפים בתכנית וציינה עד כמה התכנית חשובה לבית הספר. היא התייחסה לתכנית כמתנה אדירה לתלמידים ולמבוגרים- שהמבוגרים יודעים כבר להעריך, ומי מהתלמידים שעדיין לא- ידע להעריך אותה בעתיד, לכשיגדל. בהזדמנות זו, היא הזמינה מראש את הסבים להשתתף במסיבת הסיום של נכדיהם בסיום שנת הלימודים הבאה.



כרמל הודתה לכל המשתתפים וניהלה דיון על הנושא "מה עדיף- להיות ילד אז או עכשיו?" הדיון היה מעניין ומפרה.

אני, עפרה קידר-ויסמן, רכזת התכנית בירושלים ומדריכת בית הספר, הודיתי לבית הספר שמוצא לנכון לתת בית לתכנית ובמיוחד לכרמל מור יוסף הנפלאה, שהתכנית "בנשמתה" ושמעידה על עצמה שמפגשים אלו נותנים לה את הכח להמשיך ולעבוד בתפקיד הקשה של מורה ומחנכת, ואכן היא מתמידה ועושה עבודה ייחודית ונפלאה. 

גם המבוגרים קיבלו הזדמנות לדבה, והביעו את הערכתם הרבה לתכנית שמוציאה אותם מביתם אחת לשבועיים למפגש משמעותי עם נכדם/נכדתם, ביקור בבית ספרו, לימוד מיומנויות מחשב, הפרייה הדדית ומפגש חברתי.
חלקם משתתפים בתכנית זו הפעם השנייה והשלישית- בכל פעם עם נכד אחר. 
ניכר כי הם נקשרו לכרמל בקשרי אהבה והערכה. 
הם הביאו תקרובת עשירה מעשה ידיהם להתפאר וקיבלו שי של תמונה ממוסגרת שלהם עם נכדם/נכדתם.

יישר כח לכל המשתתפים.

אין תגובות: