יום ראשון, 9 ביולי 2023

שדות, בבאר טוביה - מפגש סיום שנה ראשונה, בטעם של עוד..

זה קרה ביום ד, 28/6...

מפגש הסיום, החל בפגישה של הנכדים והנכדות עם סבא/סבתא בשער ביה"ס, ובהתרגשות רבה של שני הצדדים.

עם התכנסות כולם בכיתה, ברכה דוריאן מנהלת ביה"ס את המשתתפים בפעילות החשובה של תיעוד סיפורי הוותיקים. הודתה לוותיקים שהגיעו והקדישו מזמנם לפגישות עם הנכדים, ולתלמידים שהיו קשובים לסבא וסבתא שפתחו את ליבם וספרו את סיפורם.

כדי לממש את החיבור בין הדור הוותיק וסיפור העבר של באר טוביה, לבין הצעירים שבחבורה, הגיע עודד, לוחם בגזרת באר טוביה בתקופת הקמת המדינה ולפניה. עודד פתח את סיפורו בנגינה מרגשת במפוחית פה, ולאחריה פתח בסיפורו המרתק, אודות פעולתו כלוחם בגזרת באר טוביה.

ברכות נוספות ותודת  על קיומה של התכנית בביה"ס, מצד נציגת הסבים והסבות. ועוד תודות שלי, עירית, כמדריכת התוכנית בביה"ס, על שיתוף הפעולה ועל הסיפורים המיוחדים שפורסמו במאגר סיפורי המורשת: קישור: סיפורים - ביה"ס שדות

חלוקת תעודות ההוקרה על ההשתתפות, לנכדים לסבים והסבות, לכל אחד חוברת הכוללת את הסיפורים שתועדו. וגם מתנות לוותיקים ולתלמידים.

רגע, עוד לא סיימנו... יצאנו לחצר לטקס שהכינו התלמידים שכלל קטעי קריאה, ותנועה שכללו את תלמידי כל השכבה. וכמובן, צילומים ...


תודה לשני וניצה שהובילו את התוכנית במהלך השנה, לסיגל שדאגה לסייע ככל האפשר ובמה שאפשר. לדוריאן, מנהלת ביה"ס שאפשרה וניהלה את הפעלת התכנית.

להתראות בשנה הבאה!

נכחה ותיעדה, עירית על פרי, מדריכה ורכזת מחוז דרום

אין תגובות: