יום ראשון, 26 במרץ 2023

הקשר הרב דורי בבית ספר הדרור במבשרת ציון

 

במסגרת התוכנית  המתקיימת בשכבת כיתות ד' בבית הספר, בהובלתה של המורה מאיה כהן ,ארח בית הספר את סבתא רבתא שמחה יעקב וסבתא אורנה מועלם, סבתותיה של  אריאל מועלם.

לסבתא שמחה היו חלומות שחלמה והגשימה. לעלות לירושלים ולהוציא לאור ספר שירים.

במהלך המפגש שיתפה סבתא שמחה את הילדים בסיפורים מחייה. העלייה לארץ, אהבת הארץ, שורשים, הגשמת חלומות וכתיבת שירים

היה מפגש מרגש ומעצים


במסגרת התכנית העלו התלמידים סיפורים למאגר הסיפורים וביניהם הסיפור של אמא של המורה מאיה.

  אלון הנכד המתעד: שמחתי והתרגשתי לשמוע סיפורים מהעבר של סבתא חנה וסיפוריה על ילדותה ועל סבא הרצל ז"ל שאותו אני זוכה להכיר רק דרך הסיפורים והתמונות. אני מאחל לסבתא בריאות ואריכות שנים נפלאות וטובות ומתוקות.

סבתא חנה: אני גאה בנכדיי שמבקשים לשמוע על העבר. נהניתי לחלוק את הסיפור ולשתף את הזיכרונות שלי, זו זכות. אני מאחלת לאלון ולכל נכדיי שיגשימו את כל החלומות בבריאות ושמחה.

ו

מצרפת קישור לסיפור הגשמת החלום המשותף שלנו   



תודה רבה למורה מאיה כהן המובילה את התכנית בשכבת ד כולה

בצניעות ענווה מקצועיות והשקעה רבה

תודה רבה למנהלת בית הספר  יעל אוברגוט - מעוז על שיתוף הפעולה ועידוד התכנית



אין תגובות: