יום שני, 23 בינואר 2023

פתיחה חגיגית ומרגשת בי"ס יד יצחק קריית גת

היום בצהריים נפגשה לראשונה קבוצת הקשר הרב דורי של בי"ס יד יצחק שבקריית גת. כאשר הגיעו המבוגרים התלמידים קבלו את פניהם ברוב הדר עם דגלי ישראל לצלילי מרש הדגלים, וכולם התקבצו בספריית ביה"ס. 

עדי חסנו, המנהלת ברכה את המשתתפים ודיברה בחשיבות התכנית. ליטל שקורי, המורה המובילה, סיפרה קצת על עצמה, על היעדר סבים וסבות בחייה ועל מסע השורשים של אביה למרוקו. מזל המדריכה, הציגה את מטרות התכנית וברכה את המשתתפים. כולם צפו בסרטון "אתם חלק מהסיפור". התלמידים קראו כמה מיעדי התכנית ושרו שיר לכבוד הוותיקים.

הפעילות הראשונה -" טווים את הקשר" כולם ישבו במעגל שיח. כל אחת ואחד הציג את עצמו. הוותיקים ספרו מעט על עצמם, והנכדים מה מיוחד בסבתא או בסבא. כמה נכדים רגשו כשציינו שהאהבה של סבתא היא אהבה ללא תנאי, הבית של סבתא תמיד פתוח, וסבא הוא המלכד של המשפחה המורחבת.

בפעילות שנייה - "יש לי חלום" הנכדים והוותיקים ספרו על החלומות שלהם, והמבוגרים כל אחת ואחד ציינו האם הספיקו להגשים את החלום.

לפני סיום הנכדים חלקו שי נאה - מחברת מהודרת, תאריכי המפגשים על מגנט, ועציץ פרחים, כולם הצטלמו צילום קבוצתי. יישר כוח לליטל המקסימה, השקיעה במפגש איכותי, כיבוד באווירה נעימה, והכל בענווה. מצפה לבאות

רשמה: מזל מלכא

מדריכה אזורית 











אין תגובות: