יום שישי, 2 בספטמבר 2022

מסכמים את שנת תשפ"ב עם עיניים נשואות קדימה בהתרגשות!

ביום שלישי ה-30.8.22 התכנסנו כל צוות תוכנית הקשר הרב-דורי לציין שנה של השגת יעדים, עשייה מבורכת והערכות לשנה החדשה.

למרות שגם שנת תשפ"ב אופיינה באי יציבות ומהמורות רבות, הצליחה תוכנית הקשר הרב-דורי לשמר את הישגיה ולהביא לתוצרים מרגשים.

גם השנה נוצרו חיבורים משמעותיים בין משתתפי התוכנית שנפגשנו בכל דרך אפשרית, באופן מקוון ופנים אל פנים, ולא וויתרו על חשיבות הקשר.

התווספו סיפורים מרהיבים מהארץ ומהתפוצות למאגר סיפורי המורשת ונולד מאגר סיפורים ראוי ומכובד למשתתפי התוכנית דוברי השפה הערבית, זהו הישג מרגש ומבורך במיוחד לתוכנית. תודה לאכלאס גדבאן רכזת ומדריכת התוכנית במגזר הדרוזי ולג'יזיל זרייק על ההשקעה המרובה.

ביום הזה סקרנו את התפתחותה וגדילתה של התוכנית במהלך השנה המאתגרת הזו, נפרדנו מלאה אספיס שהייתה רכזת מחוז מרכז בתוכנית וכעת פונה לדרך חדשה. תודה לך על המסירות, ההשקעה והדרך שעשית עימנו. בהצלחה ובטוח שנפגש שוב בהמשך.

זכינו להרצאה מרתקת של פרופ' יובל פלגי, ראש החוג לגרונטולוגיה והמגמה הטיפולית באוניברסיטת חיפה בנושא "האושר בזיקנה וסולנות" ושמחנו לאשש את אשר ידענו - תוכנית הקשר הרב-דורי היא הזדמנות וזכות גדולה להפצת אור ואושר בקרב משתתפיה - בכל גיל!

המשכנו במשחק תחרותי נושא פרסים על כלי העבודה שלנו - המדריך למורה. תודה לאלכס נידם, רכזת מחוז חיפה; שרית יעקב, מדריכה במחוז חיפה וגאולה לסטני, רכזת מחוז תל אביב היקרות על הפעילות המהנה והמרעננת לקראת השנה החדשה.

ואת הכי חשוב שמרנו לסוף. כיאה לכל שנה בתוכנית, גם השנה בחרנו בנושא מיוחד שילווה אותנו ויצוין בכנס השנתי לשנת תשפ"ג - "יש לי חלום!"

השנה נשפוך אור על חלומות, קטנים וגדולים, מוגשמים וגם כאלה שעוד לא, של משתתפי התוכנית וננסה ביחד לממש את משאלות ליבנו. בשבילנו כל חיבור שנוצר בזכות התוכנית הוא התגשמות חלום. תודה לשרית יעקב על כתיבת המערכים בנושא חלומות - עושה חשק! ותודה לעפרה, מנהלת התוכנית שהבריקה בנושא המאיר הזה.

תודה לצוות התוכנית שממשיך להפגין מחויבות, מקצועיות ואהבה לתוכנית. תודה לדן תדמור, מנכ"ל מוזיאון אנו שברך אותנו בנוכחותו ועל הרוח הגבית וההערכה שהמוזיאון מעניק לנו. תודה לעפרה ישראלי, מנהלת התוכנית שנותנת את כל ליבה לתוכנית ולכל מי שתרם את חלקו בארגון היום המוצלח הזה.

שתהיה לנו שנה חלומית!



אין תגובות: