יום רביעי, 15 ביוני 2022

סיום באהרון הראה בנות, קריית שמואל

 ביום שני, 13.6.22, התקיים מפגש סיום של תכנית הקשר הרב דורי בבית ספר אהרון הראה בנות, קריית שמואל.

התכנית פועלת שנה ראשונה בבית הספר בהובלתה ביד רמה של תמי בן פורת הנפלאה.

בין המשתתפים היו סבים, סבות, תלמידות, הורים, מנהלת בית הספר מלי עובדיה, המורה המובילה תמי בן פורת ורכזת מחוזית של התכנית אלכס נידם.

המפגש החל במשחקי ילדות של פעם בין התלמידות, ההורים והסבות.

המורה המובילה תמי בן פורת, פתחה את המפגש בדברי סיכום מרגשים "שורשים של העץ מחזיקים אותו חזק באדמה... התכנית הקשר הרב דורי פועלת בדיוק בשביל היכרות עם השורשים שלנו. במפגשים האלה יש תשומת לב ויש אהבה כל כך גדולה, יש חוכמת חיים, תבונה, ערכים ומורשת שאתם מעבירים לנכדות.."

לאחר דבריה, תמי הציגה מצגת סיכום מדהימה ומושקעת שבה תיעדה את כל המסע שהמשתתפים עברו בתכנית. כולם התרגשו כל כך!

לאחר מכן כל המשתתפים עברו לכיתת מחשבים אשר שם הוצגו ספרים דיגיטליים של "ענק של ספרים", שהתלמידות הכינו לסבים. 

הספרים נכתבו במסגרת שיתוף פעולה של התכנית לבין "ענק של ספרים" והכיתה נבחרה להוביל את הפיילוט הראשון הארצי. הסיפורים נכתבו ע"י התלמידות עצמן על בסיס הסיפורים שתועדו במסגרת התכנית וההתלהבות הייתה רבה! סיפורים לדוגמא: סבתא מישל מלמדת לבשל / טליה דהן, הטבעת / איילה לנדסמן

מנהלת בית הספר, הגברת מלי עובדיה, אמרה דברי סיכום וציינה את התרגשותה מהצלחתה של התכנית וכמה התכנית הקשר הרב דורי חשובה ומשמעותית לבית הספר. 

כמו כן, גם הוריי התלמידות והסבים ביקשו להודות לתמי ואף הוסיפו: "כמה חשוב לשמר את העבר המשפחתי, את המסורת, לחזק את הקשר בין הדור הצעיר לדור הבוגר, לספר את הסיפורים המשפחתיים ולשתף בחוויות מן העבר. לאורך השנה, חווינו תכנית ערכית שבנתה גשר בין הדורות, חיזקה את מערכת הקשרים בין נכדינו לבנינו - הסבים והסבות, ותיקי הקהילה."

יישר כוח לכולם!

אין תגובות: