יום חמישי, 26 במאי 2022

הכנס השנתי לשנת תשפ"ב - חיבורים בקשר הרב-דורי!

שבוע שעבר נערך במוזיאון אנו הכנס השנתי של תוכנית הקשר הרב-דורי. את השנה בחרנו להקדיש לאחת הסגולות הנפלאות של התוכנית שלנו - היכולת לחבר אותנו זה לזה.

התקופה האחרונה הייתה מאתגרת ומורכבת. בעקבות החיים לצד הקורונה ועל רקע לא מעט קיטוב חברתי ושיח מפלג, חשוב לשמור על ערבות הדדית ולשאוף לחיבורים.

תוכנית הקשר הרב-דורי מזמינה מזה 22 שנים את משתתפיה לגלות מחדש את המשותף, להתקרב, להכיר – ויחד להתחבר לזהות שלנו כחברה מאוחדת, סביב סיפור אחד.

במהלך הערב המרגש הזה הוקרנו אתה קשרים שנוצרו השנה במגוון רחב של חיבורים ושיתופי פעולה מרגשים.

כיבדו אותנו בכנס המשנה למנכ"ל המשרד לשוויון חברתי, מר ערן שוורץ, המשנה למנכ"לית משרד החינוך מר אבי גנון ומנכ"ל בית התפוצות מר דן תדמור כראוי לתוכנית שהיא שיתוף פעולה מבורך ורב שנים בין המשרד לשוויון חברתי, משרד החינוך ומוזיאון אנו.

האירוע שפך אור על יכולתה של התוכנית להדהד ולהפיץ את חומה - מהחיבור הפנימי - הקשר האישי שנוצר בין התלמיד והמבוגר, אל החיבור שנוצר בקרב קבוצת המשתתפים שמתגבשת, בכל היישוב, חוצה את גבולותיו ומחבר בין משתתפים הנמצאים במדינות מעבר לים.

תודה לכל המשתתפים היקרים שלקחו חלק האירוע המופלא שהיה לנו. תודה לצוות התוכנית המסור, לכל שותפינו, מנהלי בתי-הספר שבחרו בתוכנית זו ולאלפי התלמידים והאזרחים הוותיקים שהשתתפו בתכנית והגיעו לימי העיון החווייתיים במוזיאון אנו.

תודה למשרד לשוויון חברתי שמלווה את התוכנית שנים רבות השותף להצלחתה, למשרד החינוך ולמוזיאון אנו, הבית שלנו.

כולנו ציפייה להמשך שיתופי פעולה, צמיחה ופריחה של קשרים רב-דוריים ותיעוד סיפורים לדורות הבאים.

כמו בכל שנה נקדיש אתר ייעודי בו ניתן יהיה להתרשם מכל נפלאות החיבורים שנרקמו השנה. להתראות בשנה הבאה אותה נקדיש ל.... (המשך יבוא.. ;) )


 
לאלבום התמונות המלא של האירוע, לחצו כאן.


אין תגובות: