יום רביעי, 11 במאי 2022

סיום התכנית במפגש מרגש מלא בערכים בבית ספר "החיטה"

 

בית ספר "החיטה" בזכרון יעקב בניהולה של הגב' רוחי צדקה ממשיך במסורת רבת השנים בהפעלת התכנית "הקשר הרב דורי". הוא שומר על הקונספט של מקבץ תלמידים משכבת ה', והשנה זכו למורה מובילה סמדר גואטה שהכניסה אור אחר למפגשים המשותפים.

המורה סמדר פתחה את המפגש, וכן השנה התחילה עם לא מעט חששות, תקופה מאתגרת.. "למרות הכל לא ויתרנו ויחד עם אתגרי התקופה הפכנו את המפגשים לקצת שונים ואחרים..... כתבתם סיפורים מדהימים הם תיעוד המורשת של ארץ ישראל".


היא הודתה לסבים ולסבתות על שלקחו חלק במסע המופלא, על תרומתם לפאזל האנושי ששמו ישראל. כמובן שהודתה לילדים על החקירה, הלמידה ועל התיעוד של הסיפורים המרגשים.

 

טליה דהן, תלמידה מהקבוצה בירכה את המשתתפים: "הקירבה שיצרנו מאוד משמעותית עבורנו ועבורכם ועל כך אנו רוצים להודות לכם. הלוואי שנזכה לבלות אתכם עוד שנים רבות וטובות".

 
רוחי מנהלת בית הספר בירכה את המשתתפים: "תודה רבה לכם סבים וסבתות שהגעתם ושיתפתם פעולה והענקתם לילדים את החוויה הזאת במסגרת התכנית המיוחדת הזאת. בהחלט משמעותי לילדים! תודה לכם ילדים מקסימים זה מאוד מאוד מוערך בעיניי הכבוד לסבא ולסבתא, מאוד מחמם את הלב"

 צפינו במצגת שסיכמה את הפעילות של השנה  ולאחר מכן סמדר הכינה פעילות מקסימה עם לב ענק ובה כל אחד מהמשתתפים בוחר ערך או שניים ומשתף כיצד הערך בא לידי ביטוי בתהליך? בקשר שלהם  המשותף.    הדברים שעלו היו פשוט מרגשים. כל ילד.ה ניגשו ובחרו יחד עם סבא או סבתא ערך שהם התחברו והרגישו שהוא היה חזק. הערכים שנבחרו:

לסיום כל ילד קיבל תעודה והעניק לסבא או סבתא תעודה עם מתנה קטנה: ברכה ותמונת מגנט. אושר צרוף.

 

 תודה רבה לסמדר האלופה! שהצליחה להוביל את כולם למרות האתגרים שבדרך בצורה כל כך מקצועית, חמה ומרגשת. תודה רבה לרוחי צדקה מנהלת בית הספר שמאמינה בערכים של התכנית, תומכת לאורך כל הדרך ושומרת על מסורת חשובה זו.

 

 

 

אין תגובות: