יום שלישי, 8 במרץ 2022

יוצרים תמונת ילדות - בי"ס שדות יואב קיבוץ גת

היום ביקרתי בביה"ס שדות יואב במפגש מיוחד של קבוצת הקשר הרב דורי (הקבוצה מונה 20 סבות וסבים יחד עם 20 נכדות ונכדים. בגלל גודל הקבוצה חלק מהמפגשים מתקיימים בחלוקה לשתי קבוצות)

לאחר הפוגה קצרה (עקב מגפת הקורונה) חזרה הקבוצה לפעילות נמרצת, בין תיעוד הסיפורים והכנה לקראת הסיור במוזיאון, הקבוצה התכנסה לסדנת אומנות מיוחדת - יוצרים תמונת ילדות - הכנת קולאז' משותף של הסבות והסבים עם הנכדים.

הכנת הקולאז' - גזירה של פריטים וכותרות מתוך עיתונים וז'ורנלים. בחירת הפריטים מבטאת את הייחודיות של סבא או סבתא וכמובן את המחשבות, האהבות והחלומות של הסבים והנכדים. כך נוצר תמהיל מקסים של עולם הילדים והעבר של המבוגרים. מטרקטור ועד סוסיתא, סוס וכרכרה, אופניים, כדורגל, בעלי חיים, פירות וצמחים שקשורים בעולם המשותף של הסבא או הסבתא עם הנכדים. בסוף מתקבלת תמונה צבעונית ומרהיבה בעלת משמעות משפחתית.

כמה ציטטות בחלק מהקולאז'ים, שלכדו את עיניי: "להאמין בחלומות", "לעשות כל יום את מה שאוהבים", ו"מה כבר יש לעשות - תמיד יש מה לעשות! מדיטציה!"

יישר כוח ליפעת קורן המורה המובילה, שמנהלת את התוכנית ביד רמה, ולשלומית אבודרם מנהלת ביה"ס, על הרוח הגבית והפרגון. תודה מיוחדת gal osnat שהדריכה את המשתתפים בהכנת הקולאז' .

רשמה מזל מלכא מדריכה אזורית
















אין תגובות: