יום שני, 10 בינואר 2022

מפגש פתיחה - ביה"ס בן צבי ברחובות

בבית הספר בן צבי ברחובות מופעלת תוכנית הקשר הרב דורי כבר מספר שנים, במקצוענות, בהתמדה ובמסירות בתמיכתה הרבה של המנהלת הגב' נעמי אביעד.  השנה מובילות את התוכנית מחנכות שכבה ה': נורית הכט וליטל חן.

מפגש הפתיחה חל ביום שישי בשעות הבוקר, כל אחת משתי כיתות ה' התכנסה עם המחנכת, מדריכת התוכנית, התלמידים והמבוגרים היקרים. בצל תקופת הקורונה חלק מהמבוגרים הגיעו למפגש פיזית וחלקם השתתפו איתנו בזום.

מפגשי הכיתה החלו עם ברכת המנהלת שהסבירה כמה חשובה התוכנית, כמה ערכיה מייצגים את בית הספר וגם השנה בצל הקורונה לא מוותרים על הפעלת התוכנית.

 


בהמשך נשאו דברים מחנכות הכיתות ומדריכת התוכנית, צפינו בסרטון "אתם חלק מהסיפור", שיתפנו בחידון על חפצים ישנים לעומת סמלים חדשים. המבוגרים שיתפו וסיפרו על עצמם, יש לנו סבא מאתיופיה עם סיפור מרגש של עליה לארץ, סבתא מרומניה, סבתא מדרום אמריקה שעשתה עליה ואינה דוברת עברית ובאה עם מתורגמנית, סבתא שנולדה לארץ ועוד סבים וסבתות מתפוצות שונות עם סיפורים מרתקים. בין המשתתפים ישנם מבוגרים שהשתתפו בתוכנית בשנים קודמות עם נכדים בוגרים יותר וחזרו להשתתף עם נכד/ה צעירים יותר שהשנה לומד/ת בשכבה ה'.

בסיום המפגש התיישבו כל מבוגר עם קבוצת התלמידים שיעבדו איתו לשיח והיכרות ראשונית עם שאלות שהוכנו מראש ע"י התלמידים.



המפגש היה מרגש והסתיים בטעימה קטנה של שיח ותחילתו של קשר משמעותי רב דורי

בהצלחה ובהנאה בהמשך!


אין תגובות: