יום חמישי, 23 בדצמבר 2021

מפגש פתיחה בית ספר תל"י רעננה

 

מפגש פתיחה בי"ס תל"י רעננה

ביום קר וגשום התכנסו עשרה ותיקים ועשרה תלמידים למפגש פתיחה של תוכנית הקשר הרב דורי. לא קל היה לגבש קבוצה אבל התעקשות המנהלת והמורה להפעיל את התוכנית בכל תנאי נשאה פרי. אחת הסיבות להתעקשות: לא מפסיקים מסורת בית ספרית שנמשכת מזה 7 שנים, מפעילים בכל תנאי.

תמונת פתיחה

את המפגש פותחת המנהלת אפרת שמברכת את המשתתפים ומציינת את חשיבות וערכיות התוכנית. אפרת מודה למורה המובילה ענת על מאמציה כדי לגבש קבוצה. ואכן ענת הראתה מוטיבציה גבוהה, התענינה מה ואיך לעשות, מה עוד להוסיף, על מה עוד לחשוב כדי שתצליח לעמוד בציפיות ולצאת לדרך.כמו כן אפרת מודה למדריכה עדית מגן שמלווה את בית הספר מאז שפתח שעריו לתוכנית.


מנהלת אפרת ומורה מובילה ענת

מכאן עברו להכרות כשכל זוג מציג את עצמו ומהיכן מגיע.

עדית נותנת סקירה על התוכנית מאז היווסדה בשנת 2000, מציגה את מאגר הסיפורים באתר מוזאון "אנו" ואיך נראים הסיפורים שפורסמו.

אחת המטרות העיקריות היא קרוב הקשרים בין הסבים/סבתות והנכדים ולשם כך עוברים לפעילות עלי ועליך. בסיכום הפעילות מגיעים למסקנה שיש עוד הרבה דברים שהמשתתפים אינם יודעים אחד על השני.

ענת מסבירה מה יהיה בהמשך ושמה דגש על מילוי הטפסים שחולקו להם.לסיום כל נכד מגיש פרח לסבא/סבתא ומעניק לו חיבוק, התרגשות רבה.

חלוקת פרח לסבים וסבתות

נפרדים בציפיה למפגש הבא.

אין תגובות: