יום רביעי, 1 בדצמבר 2021

פתיחה חגיגית בשנה הרביעית ב"חופים" ביד מרדכי

ביום בהיר ונעים בין חורף לקיץ, ובאווירה חגיגית התקבצו הסבות עם הנכדים והנכדות למפגש הפתיחה בביה"ס "חופים". (יום א, 21/11/21)

9 זוגות של סבתא ונכד או נכדה, וסבתא רוזה שזכתה להשתתף בתכנית עם שני נכדיה התאומים.

התכנסנו כולנו בחדר המחשבים המעוצב. עד להגעת כל הילדים מן ההפסקה, ניהלו הסבות שיח רעים ערני וגילו שרק סבות הגיעו ואף לא סבא אחד, מעניין!  

לימור, המורה המובילה את הקשר הרב דורי בביה"ס זו הפעם השלישית, פתחה את המפגש, ברכה את המשתתפים הסבירה מעט על התכנית ועל המפגשים שכולנו תקווה שימשיכו להתקיים במשותף בביה"ס. לימור קראה שיר על ההקשר המילוני של המושג סבתא. גם אני, עירית, ברכתי את המשתתפים, ויצאנו לדרך...

 
 טווינו יחד את הקשרים בין הנכדים לסבות – כל אחד בהגיע אליו כדור הצמר, הציג עצמו בשם וסיפר מה הוא אוהב לעשות עם סבתא, וסבתא סיפרה מה היא אוהבת לעשות עם הנכד/ה. החוט הסתבך מעט וסבתא נילי, סייעה בהתרת הקשרים, כדי שאפשר יהיה ליצור קשרים חדשים.

גילינו שהסבות מאד עסוקות, כל אחת בענייניה, למרות שרובן כבר גמלאיות, אבל כשמדובר בנכדים, תמיד מוצאות את הזמן ונהנות לבלות עם הנכדים – איך לא?

בהמשך נערכה תחרות בין סבתא לנכד/נכדה באמצעות השאלון "עלי ועליך", כשבסיום התברר שברב המקרים הסבתא והנכד מכירים טוב, האחד את השני, ולעיתים, סבתא מכירה טוב יותר את הנכד מאשר הנכד את סבתא. וזו נקודת פתיחה מצויינת להרחבת ההכרות במפגשים הבאים ולהשלמת החסר.

כמובן שנהננו מן הכיבוד והמפגש הסתיים בתודות על המפגש המהנה ולקראת המשך מהנה לא פחות.

תודה לכל הסבות שהגיעו והשתתפו במפגש וללימור, ההופכת כל מפגש לנעים ומהנה. 

דיווחה, עירית על פרי, רכזת הקשר הרב דורי בדרום

אין תגובות: