יום חמישי, 22 באפריל 2021

סוף סוף אפשר להיפגש פנים מול פנים!!!

בס"ד

בבית ספר אהבת ישראל בנות בירושלים בניהולה של שירי שווייצר ובהובלה של המורה נאווה כהן,  מתקיימת התכנית זאת השנה השנייה. בית הספר לא ויתר על התכנית למרות שנת הקורונה. השנה החליטה המורה למצוא מועדון לגיל הזהב, בקרבת בית הספר, שבו יפעילו את התוכנית. כלל לא היה פשוט לגייס מבוגרים בזמן הזה. מצאנו את מועדון "בית הקהילה –תלפיות" בניהולה של הגב' אפרת גיאת.

תכנון של מפגשים במרחב הפתוח, בחצר היפה של המועדון, במס' קפסולות. בכל פעם שהייתה פתיחה של הסגרים ניסו ליצור מפגש , אך לא עלה בידינו. ברוך ה', הצלחנו השבוע לחוות מפגש פתיחה מרומם ומעניין שיצר ציפייה למפגשים הבאים.   התלמידות הגיעו למועדון ונפגשו במרחב הציבורי עם המבוגרות.  הבנות פתחו במשחק "הרצל אמר" שגרם לציחקוקים, זרימה ופתיחות בינם לבין דיירות גיל הזהב. הן המשיכו בסבב היכרות שגם הוא לווה במשחק, וסיימו במשחק. בינגו - שעסק באירועים, אישים, סמלים ועוד... לכבודה של מדינת ישראל החוגגת השנה 73 שנים. המשחק הביא אותן לספר על אירועים שאירעו עד שזכינו למדינה, ואירועים אחרים כדי לשמור ולהחזיק במדינה.  


הנשים העבירו מסר לתלמידות, שככל שיש קיטוב, פלגנות וריחוק חברתי בעם, אנחנו מפסידים את המדינה שניתנה ביגיעה וסבל רב.  מעל לכל חשוב, לשמור על אחדות ולשאוף לחיבור וערבות הדדית. 


הבנות קינחו בממתק שחולק לכולם, עליו כתבו "שנדע לשמור על קשר 
J"ניכר היה שהמבוגרות צמאות לחברה, ולא הפסיקו להגיד לתלמידות: " איזה יופי שנשארתי", "אני שמחה להיות אתכן", "תבואו כל הזמן"   

אין תגובות: