יום ראשון, 14 ביוני 2020

הפתעה!!!! יום הולדת 70 לאריה עמדי. משתתף בקשר הרב דורי . תיכון הימלפרב ירושלים


רק שבועיים לפני , נודע באופן אקראי לאלחי אזולאי, (התלמיד שמלווה את אריה עמדי בתוכנית הקשר הרב דורי) שביום כג' טבת תש"ף יחול יום הולדתו ה 70 של אריה. מדהים היה לראות שמן השמיים תאריך זה חל ביום שני , היום הקבוע בשבוע בו התוכנית מתקיימת בבית הספר.  אלחי, לא רצה לפספס הזדמנות נדירה זו. הוא פנה לרבקה המורה המלווה והדיע לה , אנחנו נארגן יומולדת לאריה. אריה נוח עמדי, אלמן שלא זכה לילדים. אנחנו נהיה הילדים שלו. כך סיכם אלחי, את החלטתו.










התלמידים נרתמו להכנת מסיבת הפתעה לאריה. בעזרת המורה המלווה רבקה רוזנטל והרכז החברתי משה צדוק. הם החליטו לערוך מצגת עם נקודות בחייו של אריה. אך כיצד ישיגו תמונות , פרטים על חייו ? 
מסיבת הפתעה כן  או לא !!! 
בדרך לא דרך, הצליח משה צדוק להגיע לאחותו של אריה (ארבעה ימים לפני יום ההולדת).
  פתח ספר טלפונים וצילצל לכל המספרים                                                                         העונים לשם של אחותו.



יום שני הגיע התלמידים ערכו שולחן מלא בכל טוב. עוגה עם הכתובת מזל טוב לאריה, שהכינה אחת הותיקות שמשתתפת בתוכנית (דינה). עוגה עם המספר 70 שהוזמנה במיוחד לאירוע. התלמידים הכינו קטעי קריאה ושירה וכמובן ניגנו. אחותו של אריה הוזמנה, אך נבצר ממנה להגיע.  את המפגש פתחו בתפילת מנחה בבית הכנסת, כך שאפשר היה להביא את אריה רק אחרי שכולם התאספו בחדר. דאגו להחשיך את החדר, שאריה לא יוכל לראות מבחוץ מה מתרחש בפנים.  הוא נכנס לחדר עם תרועות ושירה היום יומולדת לאריה... היום יומולדת לאריה.... הוא היה מופתע ושמח!!!

מופתע יותר כאשר הציגו את המצגת , ושאל מהיכן השגתם את התמונות , מאיפה אתם יודעים את ההיסטוריה שלי. אריה נעמד והחל לשתף בפרטים בכל שיקופית שעלתה על המסך. וסיפר את סיפוריו. המשתתפים בירכו את אריה כל אחד  לפי תורו. הגדיל אלחי, התלמיד, {ששמע מאריה שאחד ממשאלותיו הוא למצוא את קברו של סבו) הבטיח ביחד עם חביריו בעזרת תוכנה מיוחדת לחפש את קברו של סבו. בנוסף לתעד את הדבר. כמה מרגש וכמה משמח לראות את הקשר הנפלא שנרקם עם אריה, התלמידים וכל השותפים לתוכנית.




אין תגובות: