יום רביעי, 4 במרץ 2020

מפגש פתיחה מרגש של חט"ב אלון ומועדון פנאי לגמלאי בקרית שרת חולון

בט"ו בשבט  התקיים מפגש פתיחה מרגש בין תלמידי חט"ב אלון קרית שרת בחולון עם גימלאים במועדון פנאי לגימלאי בקרית שרת חולון.
החיבור היה תודות לשירה בורדה, מנהלת מחלקת העצמה חינוכית בעירית חולון שאחראית גם על מרכזי "קשת" (קשר, שיתוף, תובנה) בתיכוני העיר חולון. שירה יצרה קשר עם המורה אסתר דוידוב שאחראית על מרכז קשת בחט"ב אלון קרית שרת בחולון. במרכז נפגשת אסתר, במהלך יום הלימודים, עם קבוצות קטנות של תלמידים בעלי לקויות למידה ו/או הפרעות קשב ומלמדת אותם אסטרטגיות למידה. במסגרת הרעיון להעצים אותם נעשה החיבור עם קבוצה של גמלאים שלומדת כתיבה יצירתית עם המתנדבת יפה כושר במועדון פנאי לגמלאי מתנ"ס מקהלות קרית שרת בהנהלת גולדי קורטרן.
התלמידים הגיעו ברגל למפגש מבית הספר שלהם למועדון הגמלאים ביום גשום אבל מיד נוצר חיבור בין כל המשתתפים.
ישבנו במעגל, לאחר מספר ברכות והצגת התכנית, התקיימה הפעילות "טווים את הקשר". כל אחד בתורו סיפר על עצמו מספר מילים והתלמידים התענינו מאד ואף שאלו שאלות מנחות. בסופו של התהליך נוצרו לנו קשרים בעזרת הצמר וגם בין הנוכחים. רבים מבין התלמידים לומדים במגמה רב תרבותית בכיתה ט' והם סיפרו לגימלאים על המשמעות של זה. רבים מבין הגימלאים עלו לארץ מאירן בתקופות שונות והיה מעניין לשמוע על כך.
לאחר הפעילות חגגנו לאחד המשתתפים יום הולדת ביוזמת אחת התלמידות שגילתה שיש לו יום הולדת באותו יום שאפילו הקריא לנו שיר מספר שירים שהוא כתב.
לסיום, כל תלמיד חילק עציץ פורח כשי לכל גימלאי. המפגש הסתיים בחיבוקים, חיוכים והבטחה להפגש במפגשים הבאים.
תודה לכל העושים על המלאכה. היה ממש מהנה ומרחיב את הלב!!!

                                     




.

אין תגובות: