יום שני, 17 בפברואר 2020

מפגש משפחתי רב דורי - כיתה ז' תיכון בוים קריית גת

ביום שישי האחרון, התכנסו בספריית ביה"ס תלמידי כיתה ז' מופת ובני משפחותיהם, הורים סבים וסבות, למפגש רב דורי המציין שני אירועים חשובים החודש, ט"ו בשבט ויום המשפחה.
נועם שוורץ המחנך, המוביל את תלמידי הכיתה בעבודת השורשים, משלב במסגרת העבודה גם את תכנית הקשר הרב דורי. התלמידים מראיינים ומתעדים את סיפורו של אחד הסבים/סבות במשפחה.
המפגש נשמר כהפתעה לתלמידים, ורק אחרי שהאולם התמלא בבני משפחה, נכנסו התלמידים עם נועם, והופתעו בכניסה לגלות מי הגיעו לחגיגה.
בפתיחת המפגש, ברכו את המשתתפים, המחנך נועם, יריב לוי, מנהל חטיבת הביניים ומזל מלכא מדריכה אזורית של הקשר הרב דורי. גם נציגת המבוגרים יפה חיון, סבתא של נויה, קראה ברכה יפה ומרגשת, בין יתר דבריה:
"נאמר במקורות "כי האדם עץ השדה", כשם שלעץ יש שורשים באדמה, כך גם לכם - משפחה האוהבת ותומכת המהווה את השורשים המספקים בסיס איתן לצמיחה והתפתחות".
בהמשך השתתפו כולם בחידון קהוט הכולל שאלות ידע לצעירים וגם לוותיקים. בסוף התחרות הוכרזו המנצחים.
החלק הבא הוקדש לפעילויות יצירתיות המשלבות שיח רב דורי על רגשות ותכונות משפחתיות. בפעילות ראשונה  צביעה וקישוט חלוקי נחל כביטוי של תכונות ונקודות חוזק המאפיינות את המשפחה. משחק שני המשלב סוכריות צבעוניות והבעת רגשות, והאחרון איתור תמונות של הסבים וההורים בילדותם או בצעירותם על ידי התלמידים, שהיו צריכים להתאמץ לגלות את בני משפחתם.
גם כיבוד של קפה, שתייה ועוגות ליווה את היום. סיום המפגש התקיים בחוץ - שתילה משותפת של פרחים בגינת ביה"ס.
רשמה והתרשמה מהמפגש הנהדר: מזל מלכא
מדריכה אזורית















שלושה דורות - סבתא יפה, טל האמא ונויה הנכדה

אין תגובות: