יום רביעי, 26 בפברואר 2020

בית הספר כצנלסון מארח את המטה וצוות מחוז תל אביב ביום המשפחה

יום המשפחה, משפחת הקשר הרב דורי ציינה את יום המשפחה אתמול 25.2.220, במפגש של צוות של מחוז תל אביב בבית הספר כצנלסון בגבעתיים.

התקבלנו במאור פנים, בחמימות רבה ובכיבוד כיד המלך, ע"י רוית ציתיאני, סגנית המנהלת ומובילת תכנית הקשר הרב דורי. 
את פנינו קבלו תמונות ההפתעה שהכינה רווית למשתתפי התכנית לכבוד יום המשפחה



מפגש הצוות החל בברכתה של מנהלת בית הספר רוית סירי, שהציגה את היוזמות הייחודיות לבית הספר כצנלסון ואת שיתוף הפעולה המבורך של הצוות המצעיד את בית הספר לאתגרים מחודשים. 



הופתענו לשמוע על הקשר האישי של המנהלת רווית לתכנית הקשר הרב דורי, ילדיה השתתפו בתכנית עם הסבתות בבתי ספר ברמת גן, כך שיש לה פינה חמה בלב לתכנית.




עפרה ישראלי, מנהלת התכנית, הציעה להרחיב את מודל פעילות תכנית הקשר הרב דורי למודלים נוספים כמו למידה שיתופית, רב תרבותית. גאולה לסטני, רכזת מחוז תל אביב  ברכה את חברות הצוות והעניקה שי מקסים ליום המשפחה. 



אחרונה חביבה המורה המובילה רווית, שסיפרה על הקשר שלה לתכנית שהחל עוד ברמת גן ועל הצטרפותם השנה, בפעם הראשונה לתכנית הקשר הרב דורי בבית הספר כצנלסון.

בחלק השני של המפגש  הצטרפנו למפגש של משתתפי התכנית, הסבים והסבתות והתלמידים המקסימים. לקראת מפגש זה שלח כל תלמיד תמונה משותפת עם סבא או סבתא, ממקום משמעותי ומיוחד. 




על רקע התמונות שנשלחו סיפרו הסבים והסבתות את סיפורם, למה בחרו בתמונה זו? למה בחרו במיקום הצילום, ועוד... המפגש עם האורחים היווה הזדמנות טובה לספר לנו האורחים עד כמה הם נהנים מהתכנית, על יתרונותיה ועל הנחת הרב שהיא גורמת להם.




סרטון צילומי תמונה ממפגש יום המשפחה

קישור לפוסט מפגש הפתיחה בבית הספר כצנלסון

בברכת יום המשפחה חמים ונעים לכולם
תמי גרין

אין תגובות: