יום ראשון, 8 בדצמבר 2019

שבת אחים ואחיות - פתיחה חגיגית - בית הקשיש של אבן שמואל

היום נפתחה חגיגית תכנית הקשר הרב דורי בממ"ד אבן שמואל, זו השנה השלישית, בשיתוף פעולה עם בית הקשיש של היישוב. למרכז יום לקשיש מגיעים ותיקים מכל ישובי מועצה אזורית שפיר, והמועדון מזמן להם מפגש עם תלמידות ביה"ס ממ"ד אבן שמואל הסמוך לו.  
מובילת התכנית, מיתר טובול, מחנכת כיתה ו' בנות. הקבוצה מונה 11 ותיקים לעומת 22 בנות. מיתר והבנות הכינו ברכות לוותיקים וותיקות התכנית, ריקוד לשיר "שבת אחים ואחיות", כיבוד וקבלת הפנים הייתה מרגשת.
המפגש נפתח עם המדריכה מזל מלכא, שעמדה על עיקרי התכנית, והסבירה לבנות את החשיבות של הקשר עם הזקנים ותיעוד סיפורי החיים, וברכה את כולם בהצלחה במשימה העיקרית יצירת קשר רב דורי, והנאה מפעילויות המפגשים. 
מיכל שמרון, מנהלת המרכז, שילבה בדבריה את פרשת השבוע, והדגישה משמעות המושג זקן והחשיבות של הקשר בין המבוגרים לתלמידות. מנהלת ביה"ס, הדס מיכאליס, ברכה את התלמידות והמבוגרים ושיבחה את התכנית ואת חשיבותה בקשר עם הקהילה.
וכמובן מיתר המורה המובילה, שהציגה את עצמה, לקול תשואות הבנות, שאוהבות אותה מאוד, ומתלהבות מהתכנית.
בשלב השני מיתר, בסיועה של בת שבע, המדריכה של המרכז, הפעילו את המבוגרים במשחק היכרות "טווים את הקשר". המבוגרים הציגו בקצרה את שמם ומהיכן עלו, ומשהו מיוחד על עצמם. 
במהלך ההיכרות, גיליתי מגוון של וותיקים מתפוצות העולם, שספרו כיצד הגיעו ארצה, וכמאמר השיר: "מקומות רבים מאוד עזבנו, ואל הארץ, אל הארץ באנו." אחד המבוגרים ברך את כולם בתפילה מרגשת.
המבוגרות והמבוגרים נשמעו נלהבים מרעיון הקשר בינם לבין בנות ביה"ס, וברכו על התכנית. 
רשמה: מזל מלכא
מדריכה אזורית
תלמידות כיתה ו' 
הדס מנהלת ביה"ס, ומיכל שמרון מנהלת המרכז


מנהלת ביה"ס, הדס מיכאליס, מברכת את המשתתפים

מיתר, המורה המובילה, הבנות והותיקה שמתעדות







אין תגובות: