יום שני, 9 בדצמבר 2019

ב"אחות אחים" פותחים עוד שנה...

באחוות אחים פותחים שנה חמישית בתכנית, וכולם מתרגשים כבפעם הראשונה. מתכנסים כולם בספריה המעוצבת, באוירה חגיגית.



שתי סבות כבר השתתפו בתכנית בביה"ס, עם נכדים שגדלו בינתיים, ועכשיו חוזרות כדי לספר סיפורים נוספים לנכדות הצעירות. וסיפוריהן הנמצאים במאגר סיפורי המורשת, אף הוצגו לפני המשתתפים.

סבא אחד וגם סבתא למדו בביה"ס בהיותם תלמידים, כשמנהלת ביה"ס הייתה אשת החינוך, רבקה גובר, שדאגה בזמנו לחינוכם של ילדי מעברת קסטינה. בית הספר אחוות אחים, קרוי על שם שני בניה של רבקה גובר, אפרים וצבי, שנפלו במלחמת העצמאות.

בסבב הכרות, בו כל אחד הציג את עצמו, וסיפר פרט חשוב מסיפור חייו, קיבל כל אחד לב מעוצב למזכרת, וכל אחד מן הנכדים והנכדות הגיש את הברכה שהכין לסבא, סבתא.


לאחר הצפייה בסרטון המתאר את הפעילות בתוכנית הקשר הרב-דורי, בירכה קלרה, מנהלת ביה"ס את המשתתפים וציינה כי ביה"ס משלב את התוכנית שהפכה למסורת במערכת הבית ספרית. עוד ציינה קלרה, שיש בתי ספר נוספים בקריית מלאכי, המפעילים את התוכנית, אבל אחוות אחים עולה על כולם.


שושי, וחדווה, המורות, בירכו והודו לסבים והסבות שהגיעו, על נכונותם להשתתף, וציינו כי לתלמידים היה חשוב מאד להשתתף ולהזמין את סבא סבתא לביה"ס, לשתף אותם בסיפורם. שושי תיארה את הפעילות ואת המפגשים הבאים המתוכננים.
כולם התכבדו ונפרדו בתודה על הפעילות ועל ההזמנה לביה"ס, לפעול יחד עם הנכדים. להתראות במפגש הבא!

תודה לשושי ולחדווה על הנכונות וההשקעה להצלחת הפעילות ולקלרה, המנהלת, המאפשרת את הפעילות, מתוך ההכרה בחשיבותה.

ערכה עירית על פרי


אין תגובות: