יום שישי, 6 בדצמבר 2019

הקשר הרב דורי - חגיגה גדולה בבית יום לקשיש ״גאולים״ עם תלמידי בית ספר אנקורי

השבוע התקיים מפגש פתיחה חגיגי ומקושט במיוחד במרכז יום לקשיש ״גאולים״ עם תלמידי בית ספר "אנקורי" קריית ביאליק.


בחגיגה השתתפו קשישים מהתכנית, קשישים נוספים ובני משפחותיהם, תלמידי כיתה י' ותלמידי כיתה י"א, צוות בית הספר וצוות בית הקשיש.


שיתוף הפעולה המקסים בין מרכז יום לקשיש לבין בית ספר אנקורי החל לפני מספר שנים כשהתלמידים היו מגיעים לשמח את הקשישים לפני חגים בעיקר. השנה הוחלט לקיים את תכנית הקשר הרב דורי ולהעמיק את הקשר שנוצר בין בית הקשיש גאולים לבית ספר אנקורי.


בית הספר מפעיל את התכנית שנה ראשונה כשמנהלת בית הספר אנקורי, ורדית הלוי, לא וויתרה השנה על התכנית על אף כל השינויים הנדרשו לעשות בכדי להפעילה (והיו לא מעט). את התכנית ילוו גל זמירי- מורה מוביל, רוית וסרמן - רכזת חברתית ומחנכת כיתה י"א וכמובן צוות מרכז יום לקשיש "גאולים" הנפלאים כשבניהם איילת בירמן מנהלת המרכז ולירון עובדת סוציאלית.


לאחר מספר פגישות בין צוות בית הספר וצוות מרכז יום לקשיש "גאולים", הוחלט על מפגש פתיחה חגיגי במיוחד בו בנוסף גם יחגגו ימי הולדת לקשישים שחוגגים בחודש דצמבר. השמחה הייתה גדולה וההתרגשות הייתה בשיאה.


רוית וסרמן, רכזת חברתית ומורה מובילה סיפרה: "כחלק מהמעורבות של תלמידי ״אנקורי״ קמפוס צפון בקהילה סביבם, ובייחוד הקשר החשוב עם בני הדור השלישי, יצאו התלמידים לציין את יום הולדתם של ילידי החודש, במרכז יום לקשיש ״גאולים״ בקרית ביאליק. התלמידים קישטו, ברכו וחגגו עם הקשישים ובני משפחותיהם, והעניקו לכל חוגג וחוגגת שי וברכה."



"הקשישים מהתוכנית היו חלק מהחגיגה, ואף ציינו בברכה שלנו על חשיבות הקשר בינינו לבינם, קשר שרק התחיל, אך ימשיך להתחזק ולהתפתח" - הוסיפה רוית.



מרגש מאוד מאוד! בהצלחה רבה!

אין תגובות: