יום רביעי, 4 בדצמבר 2019

תכנית הקשר הרב דורי בבית ספר חמ"ד מצפ"ה, קריית מוצקין. היצירתיות וההתרגשות בשיאה!

בתחילת השבוע התקיים טקס פתיחת התכנית הקשר הרב דורי, מרגש במיוחד ומושקע במיוחד, בבית ספר חמ"ד "מצפ"ה", קריית מוצקין.
במפגש השתתפו כ-22 בנות כיתה ה', כ-10 סבים וסבתות, מנהלת בית הספר - הגב' רותי דדון, סגנית מנהלת - ורדה רבניסקי , רכזת חברתית - שרה צימר , המורה המובילה - תפארת לוי, כבוד הרב בעריש רוזנברג, שרית יעקב - רכזת מחוז חיפה בתכנית הקשר הרב דורי, אלכס נידם - מדריכה מחוזית בתכנית הקשר הרב דורי ושכבת כיתה ד' עם המחנכות שלהם, אשר הוחלט לחשוף את התלמידים לתכנית היות ובשנה הבאה הם אלו שישתתפו בתכנית.
המפגש החל בדברי כבוד הרב בעריש רוזנברג על פרשות השבוע ופרשות אבות ואמהות. בדבריו התייחס בעיקר לחכמת החיים וניסיון החיים של המבוגרים ואף ציין כי "אנחנו צריכים תמיד, תמיד ללמוד מהמבוגרים".
כבוד הרב בעריש רוזנברג
לאחר מכן הבנות עמדו בהתרגשות רבה ושרו שיר מקסים ונשאו דברים מרגשים למבוגרים "ראשי תיבות של זקן - זה קנה חכמה, אנחנו כאן בשביל להקשיב לכם".
בנות כיתה ה בהצגה
לאחר מכן עלתה לבמה המנהלת רותי דדון והחלה את דבריה בקידה בפני המבוגרים ואמרה "זהו בוקר חגיגי היום, כבוד גדול לנו שעזבתם את כל העיסוקים שלכם כדי לבוא להיות איתנו, הגעתם לכאן לחלוק את ערכי הקודש שלכם".
המנהלת רותי דדון
לאחר דברי הפתיחה הבנות והמורה המובילה, תפארת לוי, הכינו הפתעה מרגשת לכולם והעלו הצגה בהשתתפות הבנות. המורה תפארת לוי שכתבה להצגה את סיפור עם מיהודי מרוקו: "חכמת הזקנים", אשר הבנות למדו בכיתה. בהתרגשות רבה (ואחרי הרבה מאוד חזרות ועבודה קשה) הופיעו הבנות בפני הנוכחים. ההתרגשות הייתה בשיאה ואף אחד מהנוכחים לא יכל להפסיק לבכות מהתרגשות ולחייך מהמתיקות של הבנות, בו זמנית.



לאחר ההצגה המקסימה עלה לבמה אחד המשתתפים המבוגרים, יהודה וקנין וסיפר בקצרה את סיפור עלייתו ממרוקו.
בסוף המפגש נשאה דברים שרית יעקב, רכזת מחוז חיפה בתכנית הקשר הרב דורי וסיפרה "אני שמונה שנים בתכנית ולא ראיתי כזאת הצגה מרגשת ומושקעת, יישר כח!"
יהודה וקנין ושרית יעקב
את המפגש סיכמה אלכס נידם כשסיפרה בהתרגשות גדולה "לימדתי את הבנות המקסימות האלה במשך שלוש שנים, מכיתה ב', לראות אותן כאלה בוגרות וגדולות וללוות אותן בתכנית הערכית המרגשת שלנו זאת סגירת מעגל בשבילי ובעיקר גאווה גדולה".
שרית יעקב ואלכס נידם מרוגשות עד דמעות
המבוגרים יצאו מהמפגש מרוגשים ומצפים בקוצר רוח למפגשים הבאים של התכנית, אך לא לפני שקיבלו שי קטן (תפילה לזכות בבריאות) מהבנות והמורה המובילה תפארת.


יישר כח גדול ובהצלחה לכולם!

אין תגובות: