יום שישי, 6 בדצמבר 2019

תכנית הקשר הרב דורי בבית ספר "הטכני" חיל האוויר - הקשב! התחל!


בית ספר טכני חיל האוויר הצטרף השנה לתכנית הקשר הרב דורי. המורה המוביל את התכנית הוא יואב ולך - רכז מעורבות חברתית בבית הספר ואלכס נידם - מדריכה אזורית של הקשר הרב דורי המלווה אותו.

בית הספר מפעיל את התכנית במסגרת מעורבות חברתית. התלמידים אשר נבחרו בקפידה מפעילים את התכנית עם הסבא והסבתא הפרטית שלהם בבתיהם. התלמידים מספרים כי מתרגשים לפני כל מפגש מחדש ומעדכנים באופן קבוע את יואב ואת אלכס בהתפתחויות ובמפגשים בהם הם מקשיבים בשקיקה לסיפור חיים של סבא או סבתא ומתעדים אותו.

אבישי עזריאל,  אחד מהתלמידים, מספר: "רק רציתי להודיע שסבא וסבתא שלי מהצד של אבא שלי שמחים להשתתף בתכנית ויש להם מלא סיפורים כי הם היו חברים קרובים של הבאבא סאלי"

אבישי וסבא באחד המפגשים

במפגשים הבאים אבישי מספר כי גילה שיש לסבא ולסבא שלו כוס קידוש אשר עוברת במשפחה כ-150 שנה  (!!)


"הכוס קידוש הזאת עושיה מכסף טהור והיא במשפחה שלי 150 שנה. סבא שלי הביא אותה איתו ממרוקו"


יובל סגי  תלמיד מקסים נוסף מהקבוצה, מעדכן: "היי אלכס, במפגשים עם סבא בינתיים אנחנו מדברים על החיים, על הנכדה של סבא וסבתא שגרה ברוסיה והרבה שיחות נפש שמעודדות אותי"



יובל וסבא במפגש. יש דימיון?!

בהצלחה לכולם!!


אין תגובות: