יום ראשון, 15 בדצמבר 2019

תוצרי פעילות חנוכה מקשטים את מרכז היום לקשיש - עתיד רמת גן 2019


מפגש פתיחה חגיגי התקיים בבית ספר עתיד שברמת גן. בבית הספר עתיד מופעלת התכנית זו השנה ה - 15 ברציפות בהובלתה של המורה רחל הירש בעידודה ובברכתה של מנהלת בית הספר איילה יצחקי.

הקבוצה הגדולה כוללת את תלמידי כתה ה/2, אזרחים ותיקים ממעון יום לקשיש שבמרום נווה וסבים וסבתות. כולם ביחד פתחו את התכנית במפגש חגיגי לחנוכה, בתאריך 10.12.19. בנושא "האור שבי"! 


ניצה ששון, רכזת התרבות של מרכז היום לקשיש ע"ש מנדלבוים, אספה את תוצרי הפעילות מהמפגש המשותף וקישטה בהם את קירות מרכז היום לקשיש ע"ש מנדלבוים במרום נווה, ברמת גן.





התלמידים והותיקים, עסקו בערכי ומושגי חג החנוכה: "נס גדול היה פה", מיהו גיבור עבורי?




רחל הירש, בין המורות הותיקות מבית הספר עתיד, שברמת גן, מובילה את התכנית באהבה ובהתמדה שנים רבות. לפני כשבע שנים חברה לניצה ששון, רכזת התרבות של מרכז היום לקשיש ע"ש מנדלבוים ומאז הן לא נפרדות וביחד מפעילות את האזרחים הותיקים ואת התלמידים בחום ואהבה. בכל שנה מצטרפים לקבוצה סבים וסבתות של תלמידי הכתה המעוניינים ויכולים להצטרף.



השנה אנו מציינים 20 שנות פעילות לתכנית מהם עשר שנות פעילות בבית התפוצות, וזו ההזדמנות להודות למנהלת בית הספר איילה יצחקי, למורה רחל הירש ולרכזת התרבות ניצה ששון, על תרומתן הרבה, על ההתמדה והמסירות לאורך כל השנים.

רחל, ריגשה אותי, באופן מיוחד כששלחה לי קישור לבלוג שפתחה לתכנית הקשר הרב דורי בשנת 2009
הקשר הרב דורי תשע"ה, ממליצה להיכנס ולראות את תוצרי הפעילות המרשימים מהשנים עברו.....



בהערכה רבה
תמי גרין

אין תגובות: