יום שני, 11 בנובמבר 2019

אוהל מאיר קריית עקרון


בבית הספר "אוהל מאיר" בקריית עקרון, התקיים ביום שישי 8.11.19 מפגש סבים וסבתות (יום סבבא) בסימן קיבוץ גלויות וחשיפה לתכנית הקשר הרב דורי. המפגש התקיים בתקווה להקים השנה, בפעם הראשונה בבית הספר, קבוצה של תכנית הקשר הרב דורי.

 סרטון הפעילות:







המפגש יצא לדרך על ידי צוות בית הספר: רעות הרכזת החינוכית, יונית, טליה המנהלת, מחנכות כיתות ה' (מעיין ושילה) ומיכל זאבי היקרה המורה למוזיקה שהיא תהיה המורה המובילה של התכנית.
למפגש הוזמנו תלמידי שכבה ה', הסבים והסבתות, כמו כן הוזמנו גם ההורים.





מיכל היקרה והמוכשרת, פתחה במילות ברכה ובשירת מקהלת בית הספר בניצוחה.





המנהלת טליה, בירכה את הקהל במילים מרגשות והדגישה את חשיבות השורשים והערכים שהתכנית מביאה איתה. בהמשך נשא דברים ובירך רב בית הספר.
נעשתה חשיפה לתכנית הקשר הרב דורי, הסבר ע"י נאוה מדריכת הקשר הרב דורי והקרנת סרטון התדמית במטרה לגייס מבוגרים לפעילות, שנה ראשונה, בבית הספר.

בהמשך, מיכל הפעילה את המשתתפים במשחק היכרות של מתיחת חוט הצמר בין המשתתפים – כל סבא/סבתא הציג את עצמו, התלמידים הגישו, וחלקם הקריאו, ברכות מרגשות שהכינו לסבים/סבתות.


חלק מהתלמידים הם דור ההמשך בקריית עקרון, זכינו לשמוע מאחד הסבים איך היה נראה בית הספר בזמן שהוא היה תלמיד, דברים מרגשים מדור לדור ההמשך – קשר רב דורי.

בהתרגשות רבה, שרנו כולנו את השיר "אח יא ראב".

לאה אספיס, רכזת מחוז מרכז בתכנית הקשר הרב דורי נשאה דברי ברכה בסיום המפגש.
מיכל סיכמה את הטקס המוצלח במילים נרגשות ובפנייה לסבים/סבתות להירשם לתכנית.

מאחר והמפגש היה בסימן קיבוץ גלויות, כל משפחה הביאה מאכל המאפיין את העדהוהמשתתפים נהנו מארוחת בוקר מגוונת בסימן קיבוץ גלויות.

בסיום הוענק לכל משתתף/ת שתיל קטן המסמל את חשיבות השורשיות.


הפעילות היתה מרגשת, ערכית ומוצלחת.
בתקווה שחלקם הגדול של המשתתפים ירשמו לתכנית הקשר הרב דורי שאמורה להתחיל בבית הספר בקרוב. בהתאם למספר הסבים/סבתות שיירשמו ישולבו גם מבוגרים מכיתת הוותיקים בבית הספר.
שיהיה בהצלחה ובהנאה.



2 תגובות:

מיכל אמר/ה...

תודה לך נאוה יקרה על הדרכה מקסימה

מיכל אמר/ה...

תודה לך נאוה יקרה על הדרכה מקסימה