יום שני, 17 ביוני 2019

מפגש סיום בית ספר היובל במודיעין "זו תכנית מרגשת ומעצימה אותי כסבתא"








את מפגש הסיום פתחה שביט זקן – מובילת התכנית בבית ספר היובל במודיעין במילים:
סבים סבתות וילדים יקרים!
זכות גדולה נפלה בחלקי להוביל ולהנחות את תכנית הקשר הרב דורי בבית ספרנו.
לאורך כל המפגשים ... גיליתי בכל אחד ואחת מכם ... סיפור שהוא עולם ומלואו.
... התרגשתי להיות שותפה לחוויות שהעלתם.
התרגשנו וצחקנו תוך העלאת זכרונות העבר.
כל אחד מכם הוא אוצר יקר!! ותרומתכם למען המדינה גדולה וחשובה.
" אתם העוגן של מדינת ישראל"
בזכותכם אנו כאן. מחנכים בגאווה דור של ילדים, דור העתיד שיכול להתגאות בהצלחות ובהישגים של מדינתנו. מכאן יצמח דור ההמשך שאתם עבורם מודל לחיקוי ולגאווה. הסיפורים שכתבתם הם ההוכחה והמסר של תקומת המדינה לדורות הבאים...❤
ישר כוח לכם !!
התגובות החמות של הסבים והסבתות היו מרגשים במיוחד
  • ·         בתחילה חשבתי שיהיו שני מפגשים ונסיים, אך לאט לאט הכנסת אותנו בזכות אישיותך הנעימה והסבלנית לחוף מבטחים עם הרבה רגשות העבר. ההיסטוריה של חיינו עברה לי ולנכדתי המדהימה  לנגד עניי .
  • ·         תודתי נתונה לך ולאלה שהגו רעיון ניפלא זה היו ברוכים .
  • ·         את אישה מיוחדת
  • ·         ברכות על היוזמה להובלת פרויקט מבורך רב דורי,
  • ·         אני רוצה להודות לך על ההזדמנות לכתוב מורשת חיי מיום היולדי ועד היום, לילדיי ולנכדי חלמתי פעם להגשים חלום זה  ונפלה זכות גדולה זו בחיי להגשימה ע׳מ שהדור הזה והבא  ידעו מהיכן ומאין עלינו ארצה.
  • ·         אני רוצה להודות לך עד מאד על הדרך הנעימה אותה עברנו יחד בפרוייקט הנפלא והחשוב הזה. נעמה לי הדרך ובוודאי התוצר הסופי. מברך על כך שאת היא המחנכת של נכדתי היקרה ועל כך שאת מיישמת בהווייתך את האימרה: " מורה טוב, מורה לחיים"
  • ·         אני חושב שמדובר בפרוייקט מבורך וחשוב מאין כמוהו. אנחנו הרווחנו.
  •       בא לי  לבכות מהתרגשות
  •       כל מי שסיפרתי לו התפעל
  •       התכנית הפגישה אותי עם השורשים שלי. התכנית העצימה אותי. זו זכות גדולה
  •       זו תכנית מרגשת ומעצימה אותי כסבתא
  • ·         תודה על הכל

תודה רבה למנהלת בית הספר רונית רביזדה שהיכירה בחשיבות הגדולה של התכנית המיוחדת הזאת. עודדה ודחפה להפעלת התכנית
ולשביט זקן המיוחדת. הרגישה והחמה המבינה והמקשיבה. "המורה לחיים" שהובילה את התכנית באכפתיות ומכל הלב.







אין תגובות: