יום ראשון, 23 ביוני 2019

מפגש סיום בי"ס אריאל רעננה

בי"ס אריאל ברעננה ציין היום  סיום התוכנית עם 20 זוגות. משתתפי התוכנית היו בבחינת מיזוג גלויות מתורכיה, דנמרק,הולנד, ארה"ב אנגליה, צרפת ועוד. בליל השפות שנשמעו בחדר היה רב ,אבל יחד עם זאת יצר חיבור מענין בין
המשתתפים.

משתתפי התוכנית

זאת השנה השלישית ששגיא הראל מוביל את התוכנית, והוא עושה זאת עם מוטיבציה גבוהה, סבלנות וחן רב. יש שכר לעמל ובסיכום המפגש זכה למחמאות רבות.



שגיא מורה מוביל

צוריאל סבו של דניאל מודה על המפעל היפה והערכי שבית הספר מפעיל.הקשר הרב דורי מחבר אותנו עם הנכדים, אבל מחבר אותנו עם ההורים והסבים שלנו.אני אישית בעקבות התוכנית התחברתי להורי ולסבים שלי.
כטיפה של הערכה למורה שגיא אני מבקש להעניק לו שי צנוע בשם כל הקהל הזה.
נתן הנכד מדבר על התוכנית



נתן הנכד מספר על החוויה שעבר . ענין אותי לדעת מה עשו סבא וסבתא בעבר. התחלתי לראיין אותם וגיליתי הרבה דברים שלא ידעתי עליהם. מהתשובות בניתי סיפור על סבתא וזכות גדולה לנו שהסיפור  מועלה לאתר בית התפוצות.
שגיא משבח את הקבוצה ומעיד שאף הוא למד רבות מהתעודות והסיפורים ששמע. יש לותחושה שכולם למדו מכולם ותמיד ניתן להוסיף עוד ועוד ידע "איזה חכם הלומד מכל אדם".שגיא מבקש להודות לכולם, וחושב שלראות את הסבים מסתובבים בבי"ס היא חוויה בפני עצמה שלא כל בית ספר זוכה לה. כמו כן לא שוכח להודות למדריכה עדית מגן שנענתה לכל בקשה.גילתה סבלנות רבה ותמכה לאורך כל הדרך.
עדית המדריכה מנחה את המשתתפים איך להגיע לסיפורים שלהם באתר, ומעניקה תעודת הוקרה והשתתפות בתוכנית לביה"ס, ומקריאה את המכתב ממטה התוכנית שמיועד למנהלת ולמורה מוביל.
מכאן עובריםלפעילות : כל זוג אומר אחד לשני את הערך שלמד  מהתוכנית.סבתא ברוריה אידלהיט שואלת את הנכד: איךאנחנו נראים לך אחרי ששמעת את הסיפור? הנכד דן גולדברג:עכשיו אני מכיר אותכם טוב יותר ומראה לנו מכתב מאוד מרגש שכתב לסבא.

מכתב שכתב הנכד לסבא

סבתא שהגיעה מנתניה למרות הקשיים(עדיין עובדת) שמחה להיות  עם הנכד ומאוד נקשרנו.



סבתא שהגיעה מחיפה ולא ויתרה על אף מפגש
גם בין משתתפי הקבוצה נוצרו קשרים ונתגלו הכרויות שונות.
סבא דניאל מסכם:בעקבות המפגשים עם דניאל קרה לי משהו:דברים רבים שבעבר זקפתי לזכותי הבנתי שבעצם קיבלתי אותם מהורי נפרץ האגו שלי ואני רוצה להגיד תודה לסבא וסבתא ולאמא ואבא. בעקבות התוכנית ערכנו אזכרה משפחתית
שחיברה בין הדורות.
לסיום חולקו תעודות למשתתפים.

סבא וסבתא מקבלים תעודה


אין תגובות: