יום רביעי, 5 ביוני 2019

חגיגה של סיום - מחזור א' בביה"ס "יסוד המעלה" ראשון לציון בהובלתה של יעל דנה מישאלוף

מחזור א' בתכנית "הקשר הרב דורי" בביה"ס "יסוד המעלה" בראשון לציון, בהנהלתה של מיה שירי, הגיע לסיום !

התכנסנו למפגש סיום מרגש! יעל דנה מישאלוף, מובילת התכנית בביה"ס, אירגנה קבלת פנים חמה ואווירה חגיגית אפפה את בית הספר ביום זה - יום חג! 
ב"תערוכה" מרשימה הציגו משתתפי התכנית, באמצעות חפצים ומאכלים, את סיפורם ושורשיהם והאולם התמלא בהתרגשות מהצבעוניות מהריחות, מהטעמים והצלילים ובעיקר מהסיפורים המדהימים! להתכנסות הגיעו גם כל תלמידי שכבת ו' לשאול, לשמוע ולהתרשם - ואכן הם התעניינו מאוד והתרשמו עמוקות מהסיפורים הנפלאים!





לאחר ההתכנסות החגיגית, עברנו לטקס מרגש בו ברכה מיה שירי, מנהלת ביה"ס את המשתתפים, התלמידים והמבוגרים וציינה את חשיבות התכנית לקשר הבין דורי ולהכרת הסיפור המשפחתי. מיה הודתה באופן מיוחד ליעל  הובלת התכנית בהצלחה רבה, מכל הלב ובמסירות! יעל סיכמה את התהליך שעברו יחד והדגישה עד כמה התחברה ונקשרה לכל המשפחות שלקחו חלק בתכנית הנהדרת. ואף, הקרינה סרטון המתעד את המפגשים המרגשים, ומציג את הסיפורים הנפלאים שפורסמו במאגר סיפורי מורשת.
 התלמידים המקסימים קראו ברכה מרגשת וציינו עד כמה נהנו במהלך התכנית והודו לביה"ס והסבים על ההזדמנות המיוחדת!
אורנה דרום, רכזת התכנית במחוז מרכז, העניקה לביה"ס תעודת הוקרה על שנת פעילות מבורכת!


הסבתא, חדווה קורטוב, ברכה בשם הסבים והסבתות:

"מחזור ראשון הגיע לסיומו וכאילו רק אתמול נפגשנו לראשונה. עבורינו תכנית זו היא מיוחדת במינה - ובעלת ערך מוסף! כבר במפגש הראשון הבנו שיש לנו קבוצה איכותית, קבוצה שמבינה עניין, מהר ולעניין. 
הכרנו את המשימות הנדרשות והגענו מוכנים לכל מפגש וצמאים לשמוע את סיפורי האחרים. בכל מפגש למדנו להכיר את המורשת האישית וממפגש למפגש נוצרו קשרים וחיבורים מתוך הסיפורים. בתחילה לחלקינו זה היה קשה וקצת מביך, אך אט אט נזכרנו בתבנית נוף ילדותינו. חיברנו את חלקי הפאזל ויצרנו את תמונת חיינו.
תודה לכם ילדים יקרים, שחיכיתם לנו בשמחה ובמאור פנים מידי יום חמישי בבוקר. ישבתם, הקשבתם ונחשפתם לסיפורי העבר... היכרתם את הפרימוס, המעברה ואיש הקרח...
תכנית כזו לא יכולה להתקיים ללא צוות תומך, אז ברא ובראשונה אנו רוצים להודות למנהלת ביה"ס מיה שירי, אשר תמכה בתכנית ופתחה את שערי בית הספר בפנינו. תודה ע-נ-ק-י-ת למורה יעל מישאלוף הגדולה מיכולן - על הליווי והתמיכה שלך לאורך כל הדרך, על הסבלנות והסובלנות, תמיד ידענו שיש למי לפנות ועם מי להתייעץ, התרגשת איתנו וליווית אותנו במסירות ובאהבה. גם לך לא היה קל, כי זו טבילת האש הראשונה שלך, אך עשית זאת במסירות ובאהבה.
שיא התכנית המרגשת ביותר היה כשיצאנו באוטובוס למוזיאון בית התפוצות וישבנו בספסל האוטובוס נכד עם סבא או סבתא. כן, ישבנו והתרגשנו כמו שיצאנו לטיול שנתי בצעירותינו בביה"ס היסודי. לכם ילדים זו היתה התרגשות, אך לנו הסבים והסבתות זו היתה זכות ונחת וזה לא מובן מאליו... וגילוי נאות קטן: לטיול בני הכין את הכריך לאמא שלו שיצאנ לטיול עם ביתו!
אז אנו היינו שריקת הפתיחה של ביה"ס "יסוד המעלה" ובזכותכם נעביר את הלפיד למחזורים הבאים! תודה לעומק הלב!!!"

ולסיום העניקו מיה ויעל למשתתפים תעודות הוקרה ושי - תמונה משפחתית רב דורית - מקסימה!


קישור לסיפורים הנהדרים של משתתפי "יסוד המעלה" "במאגר סיפורי מורשת" של בית התפוצות.


בהערכה רבה - ויישר כוח!
אורנה דרום
וכבר מצפים בהתרגשות למחזור ב'...



ועוד ברכות שנכתבו בפייסבוק...

רחל לוין תהליך מקרב, מעמיק מלא אהבה ויחד.

השיא היה היום !!!
קשה לתאר במילים את האוירה שנוצרה בין הסבים והסבתות יעל והילדים.
והקרן אור, יעל המדהימה שהשכילה לתת מענה , כתף תומכת ולב משתתף לכל אחד ואחת מהסבים והסבתות .
התרגשתי לראות את בוגרי בית הספר, תלמידי כיתות ו׳ עוברים בין השולחנות שואלים מתעניינים בעניים קורנות.
הסבים והסבתות אתם השורשים, הבראשית, העוגן לגונן והתורן הנישא אל על.
שבת שלום❤️

חדווה קורטוב מחזור ראשון של התוכנית הקשר רב דורי הסתיים, ואתמול חגגנו את הסיום, לאורך כל הדרך הילדים היו מדהימים הסבים והסבתות זורמים ואווירה היתה טובה. 
אך על הכל ניצחה המחנכת יעל משאלוף ולך תודה על התמיכה על הסבלנות והסובלנות. התרגשת איתנו וליווית אותנו במסירות ואהבה, 
אוהבת ❤️סבתא חדווה

אין תגובות: