יום רביעי, 12 ביוני 2019

"הגעתי בטעות...קבעו עבורי...אך זכיתי....חוויה נהדרת...שמחה...הח'ברה הפתיעו אותי...עיניהם גדלו....הצטרפתי למשפחה....מעט מידי... " מהתגובות לתכנית


ביה"ס היסודי משגב אשר בניהולה של לאה שמיר השתתף לראשונה בתכנית אשר הובילו אותה ציפי גלאוברמן ונוגה רונן תוך שתוף פעולה עם שרי רבון רכזת תחום למודים ופנאי בעמותת מרחבים.
הן סכמו:
 " חווינו השנה תכנית מיוחדת במינה שאפשרה לנו הצצה לרבדים השונים בחברה.  
 התפתח ונרקם קשר משמעותי בין המשתתפים.
הילדים שיתפו בתהליך המשמעותי שעברו ואנחנו היינו מלאות גאווה   
גם הסיור בבית התפוצות העמיק את ההכרות  למסגרת נוספת
לשמוע את הילדים מפיקים לקחים ואומרים שהמפגשים היו צריכים להיות  ארוכים יותר ושהיו רוצים להיפגש עם הוותיקים בעוד מקומות רק מרומם את רוחנו ומשאיר טעם של עוד ועוד  
להלן ציטוטים מתגובותיהם:
זכיתי להכיר ילד מהישוב, גיליתי שגם מצייר, הוא חייב לי ציור,
חוויה נהדרת על אף שכבר השתתפתי עם נכדי בישוב אחר, כל יום חמישי כשידעתי שיהיה מפגש – היה שמחה בשבילי .
הח'ברה הפתיעו אותי – עיניהם גדלו כששמעו את סיפורי, הצטרפתי למשפחה
קבעו לי עובדה להשתתף – תודה על הזכות להיות הסנונית הראשונה, יכולתי להכניס יותר חומר אך היה מקסים
לא חשבתי שייצא כך – מקסים
הנסיעה לבית התפוצות הייתה נהדרת
הגעתי בטעות, בכלל לא רציתי אבל היה שווה כי הילדים כ"כ מתעניינים ושואלים כמו מבוגרים
אפשר לחשוב על עבודה יצירתית משותפת, למשל – אני אספר והוא יאייר
אפשר לעבות המפגשים, גם אחה"צ, היה מעט מידי וקצר מידי "











אין תגובות: