יום רביעי, 29 במאי 2019

מפגש סיום הקשר הרב דורי בעין הרים עין כרם - עם תמונות




"קרה כאן נס" אמרה במפגש הסיום יפה עמר  רכזת מועדון גיל הזהב במושבים אורה עמינדב.
קבלנו עוד סבתא במתנה אמרה ליאן  מרמת רזיאל...
עוד סבתא לחיים... אמר אגם ממושב כיסלון.
"קשר מדהים".  רעיון יוצא מן הכלל... אמרה שוש
ושושנה ... הם כמו הילדים שלי... מאד נהניתי...
ממש התרגשתי לבא כל פעם...ובמיוחד כשהילדים מחכים לנו כבר ליד המיניבוס...

גם אני התרגשתי לראות את התכונה הרבה, הציפיה, ההתרגשות המשותפת, החיוכים, החיבוקים והנשיקות ההדדיות כבר בקבלת הפנים בירידת הוותיקים מהמיניבוס.



מזל: איזה יחס קבלתי זכיתי מהילדים שנתנו לי כבוד כזה...
הראל ממושב אבן ספיר אמר שזה פרויקט שגורם לילדים להתחבר עם אנשים מבוגרים. זה לא סתם משהו...
אסיף מצור הדסה אמר שזו חוויה של פעם בחיים.
נעמי אמרה שזו חוויה יוצאת מן הכלל. ילדים אכותיים. קבלת פנים שאין כמוה...והתרגשה שהילדים התעניינו בעבר שלהם.

ואיזו השקעה של המורות!!!!!

להב אמר שזו חוויה שאף פעם הוא לא ישכח.



ומנהלת בית הספר        
מברכת על המפגש הזה. והוסיפה "אנחנו יוצאים נשכרים לראות את החיבור המיוחד הזה.  אתם חלק מהקהילה שלנו ותכנית זו תרמה לנו יותר משתרמה לכם."

כרמית המורה המובילה אמרה שהפרויקט הזה הוא משהו אחר ששווה יותר מכל פרוייקט לימודי אחר.


ואני...
התרגשתי לראות במפגש הסיום מורות משקיעות. מנהלת מתלהבת.
ילדים חמים סקרנים ואכפתיים.
אזרחים וותיקים שמחים מחייכים ומאושרים שנחשפו לאנרגיות הטובות של הילדים.
החדר היה מוצף בחום ואהבה. חלוקת מתנות הדדיות ומכתבי תודה.
וברק בעיניים של כ ל ם!!!






אני מודה מאד למנהלת היקרה לילך זריהן  שמעודדת ומפרגנת. שרואה ערך גדול וחשיבות לחיבור המיוחד הזה 
ולמורות המובילות כרמית אליהו וזיוה אלגריסי שהעבירו את התכנית עם המון אהבה חום ומקצועיות.




אין תגובות: