יום חמישי, 4 באפריל 2019

בית האבות "נוף העמק" ובי"ס אורט אלון בסיום מרגש

ביום רביעי האחרון התקיים מפגש הסיום של התוכנית בבית האבות "נוף העמק" בנצרת עילית, עם משתתפי התוכנית מהמחלקות הסיעודיות, ועם תלמידי כיתה י"ב מביה"ס אורט אלון בנצרת עילית.
כמה התרגשות היתה באויר, על רקע המצגת של תמונות מהפעילויות המשותפות.
מנהלת בית האבות ברכה בהתרגשות רבה את כל השותפים, תוך ציון מיוחד של ההשתתפות בעזרתם של מוסטפא ועיסאם - מנהלי המחלקות הסיעודיות, רחל - העוסי"ת של בית האבות, וג'ני רוזן שליוותה את התוכנית בנחישות ומסירות, כן ברכה מנהלת עלמה, נצרת עילית.
וכך אמרה רעות, תלמידת הכיתה בסיום:

בהתחלה שאמרו לנו שנתנדב בבית האבות. חלקנו לא אהבנו את הרעיון ,אמרנו לעצמנו ולמורה שאין בינינו הדור הצעיר לבין הדור המבוגר שום דבר משותף זה גילאים שונים,דיבור שונה ויכולות הבנה שונה לא לכולנו את הסובלנות והרצון. לא רק אנחנו ככיתה אלא ילדים בגילנו ואפילו קטנים יותר לא רוצים לבזבז מזמנם האישי בשביל להתנדב אבל אנחנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות להתנדב בבית אבות כי לאט לאט עם הזמן התחלנו להיפתח אל המבוגרים ושאלנו אותם על החיים האישים שלהם ,האהבות הראשונות שלהם וגם על האבדות שהם חוו. ההתנדבות בבית אבות גרמה לנו להיות יותר סובלניים מכילים יותר והחוויה עצמה היתה מעשירה ומלמדת.אנחנונ רוצים לומר תודהשנתתם לנו את האפשרותלחוות את החוויה הזוומה שנשאר לומר זה שהיה לנו כיף, ונשמח אם תפתחו את הדלת לתלמידים אחרים שירצו להתנדב.

אחת הותיקות מבית האבות שהיתה בעברה מורה למתימטיקה, דברה בהתרגשות גדולה של תודה לתלמידים, ואמרה כי לא חשבה שתהיה לה עוד הזדמנות לפגוש תלמידי בית ספר והיא מודה על ההזדמנות שניתנה לה.
עוד נשמעו מילים חמות על הבקור בבית התפוצות, ואפילו מנהלת בית האבות - נטעלי אמרה שהם מארגנים סיור בקיץ לבית התפוצות כדי שעוד דיירים יחוו את החוויה.
ליוו במסירות אין קץ - דליה לוי - מחנכת הכיתה שעבורה "זו בחינת הבגרות האמיתית", ג'ני רוזן  - העוסי"ת של עלמה, וכל אנשי הצוות השותפים.








אין תגובות: